Wpis z mikrobloga

ciężko przebić pewną psycholoszkę, która wydzwaniała do mnie i pisała smsy, że mam jej przelać siano za to, że zrezygnowałem z wizyty u niej xD


@keep_movin: zazwyczaj po prostu jest tak, że rezygnując jakieś 24h przed wizytą lub później jest opłata za odwołanie i jest to komunikowane pacjentowi z wyprzedzeniem. Nie ma nic dziwnego w takich opłatach, bo zostawiasz szczerbate godziny pracy placówki i praktycznie eliminujesz możliwość że umówi się w
Ta, a ja mam radę dla lekarzy, dentystów i innych takich - informujcie pacjentów z wyprzedzeniem, że mam przyjechać później bo się nie wyrabiacie. Albo przyjmujcie pacjentów o wskazanej wcześniej godzinie. Wystarczy rejestrować pacjentów z odpowiednim zapasem czasu a nie kolejnego co 10 minut. Opisana sytuacja przez OPa to po prostu skandal i próba wyłudzenia kasy imho.


@markar17: Wiele gabinetów tak robi, że informuje o opóźnieniach telefonicznie. Zależy od danego gabinetu.
@xceed: Miałem kiedyś podobną sytuację, też mnie wezwali do zapłaty za niestawienie się. Zlałem je ciepłym moczem.
3 lata minęły i chyba dalej nie jestem w Krajowym Rejestrze Dłużników ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Wap30: no i? To wtedy wpisuje się daną osobę na swoją prywatną czarną listę pacjentów i elo. Co mnie interesuje to, że baba nie ma grafiku wtedy uzupełnionego?
To jak ktoś jest przedstawicielem handlowym i klient jednak się rozmyśla to ma pobierać od niego opłatę za to, że zmarnował czas na niego?

A napiszę ci jak raz mnie jeden lekarz pozytywnie zadziwił. Zaspałem na wizytę do niego i napisałem mu smsa
@Frettka no to wtedy na wizytę się przeznacza 45 minut a nie 30.

Rozumiem, że według ciebie stracony czas dentysty jest ma większą wartość niż stracony czas OPa?

300 zł kary jest za niestawienie się na wizytę. Op się stawił, ale wizyta się nie odbyła więc kara bezpodstawana.
Widać że jej podejście do pacjenta/klienta nie idzie w parze z umiejętnościami (bo opinie ma dobre)
@xceed: daj nazwę gabinetu, sprawdzimy co maja w regulaminie, taka opłata musi być opisana w regulaminie podmiotu, który musi być udostępnionym pacjentowi.

update: jeżeli chodzi o http://www.jskdentysta.pl/ to na stronie nie mają regulaminu, jeżeli przy zawieraniu umowy nie został takowy przedstawiony, albo właśnie zastrzeżenie zawarte w umowie - to ci to lotto.
@IceBeast weź po co pisałem wyżej. Fv jest księgowa! Więc jeśli jej nie opłacisz mogą cię wzywać do zapłaty i straszyć komornikiem. Sprawa kończy się w sądzie gdzie udowadniasz swoich racji.
@xceed:
prawnie to dentystka nie wywiązała się z umowy i mogłeś iść z marszu do innego dentysty, a później żądać zwrotu różnicy w cenie, jeśli nowy dentysta był droższy.
nie pisze o OPie ale dziwisz się takim firmom? Ludzie umawiają się na usługę a potem nie przychodzą blokują termin i powodują straty bo ktoś mógłby ten termin wykorzystać. Podstawą moim zdaniem jest art. 471 kc


@Adams_GA: a co z lekarzami, co umawiają ponad możliwości i pomimo umówienia terminu wizyty na konkretną godzinę czekasz? Ja się umówiłem w MorenovaKlinika do neurologa dziecięcego (dziecko 1,5 roku) na konkretną godzinę. Po około 1,5
Nieodwoływanie wizyt bywa mega irytujące


@Stachu_a_kto_przy_telefonie: mega irytujące jest jak umawiasz się na konkretną godzinę, przychodzisz punktualnie i dowiadujesz się, że jesteś 3 w kolejce. Pól biedy jak jesteś sam i masz wolny dzień. Gorzej jak wizytę ma mały dzieciak, który nie wytrzyma godziny czekania w nudnej przychodni, dlatego umawiasz się na konkretną godzinę i przychodzisz z nim punktualnie. To dezorganizuje rutynę dziecka i całej rodziny.
Pisałem wyżej - wina komunikacji po stornie OPa i dentystki, sytuacja słaba ale moim zdaniem do odkręcenia.


@Stachu_a_kto_przy_telefonie: no nie, wina OPa byłaby gdyby się nie stawił i nie odwołał.

On był na miejscu o czasie, to wina dentystki że nie potrafi ogarnąć sobie kogoś kto będzie siedział na recepcji i informował pacjentów o aktualnym opóźnieniu.