Aktywne Wpisy
WielkiNos +455
Problem z psiarzami jest taki, że sami śpiąc z psami i jedząc z nimi tą samą łyżką na co dzień przywykają do syfu. Brud i smród przestaje ich ruszać.
Psiarz nie widzi więc nic dziwnego w tym, że pies obsika drzwi do sklepu i potem ktoś musi to myć albo podejdzie na parkingu do samochodu czy roweru i naszczy na koła, za których umycie ktoś zapłacił lub sam mył. Dla psiarzy smród
Psiarz nie widzi więc nic dziwnego w tym, że pies obsika drzwi do sklepu i potem ktoś musi to myć albo podejdzie na parkingu do samochodu czy roweru i naszczy na koła, za których umycie ktoś zapłacił lub sam mył. Dla psiarzy smród
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
(dlaczego elektryk: leasing poza Polska, leasing elektrycznego jest w tym momencie duuuzo tanszy niz spalinowki dla tej samej klasy pojazdu)
Zastanawiam sie pomiedzy:
Ford Mustang Mach E Premium 92 kw - idealnie w budzecie, duza znizka - bardzo bogate wyposazenie (w tym automatyczna jazda w korku)
Audi Q4 standard - troche powyzej budzetu, standardowe wyposazenie
VW ID 5 - ponizej budzetu, wyposazenie troche bogatsze od Audi Q4 ;-)
Tesla Y - long range, troche powyzej budzetu - niestety automatyczna jazda calkiem powyzej budzetu - na Tesle nie mam znizek,
Inne -> rozwazalem XC40 ale mnie nie powala, Mercedes EQB 250 - slaba bateria...
Ogolnie poki co przymierzam sie do Forda. Audi ma dziwne podejscie do klienta - w podstawowej wersji nie ma nawet tempomatu (!!!) - w mojej jest oczywiscie. Tesla - dziwny kokpit.
Co byscie wybrali i dlaczego?
#samochody #samochodyelektryczne #audi #tesla #ford
Jaki samochod elektryczny byscie wybrali?
@PiotrFr: Niektórzy to się nigdy nie nauczą ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Testowałem Mach-e w bazowej wersji i teslę Y LR. Jak dla mnie to mustang nie ma ŻADNEGO startu do tesli.
W tesli jest wyświetlacz klasy ipada, którego bardzo wygodnie się obsługuje. W dodatku całe auto jest wysoce zautomatyzowane. Jakość wykończenia również na plus. Ta ich vegańska skóra jest niesamowicie miękka i łatwa w czyszczeniu. Nawet bagażnik jest dużo większy, jakby o klasę wyższy, niż w
Chyba że nie jeździsz w Polsce. Np we Francji nie widzę sensu korzystania z SC, chyba że masz akurat koło domu. Ale w Polsce póki co słabo z alternatywami.
To też już coraz więcej aut ma.
M.in. właśnie VAG na Ionity. A
@PiotrFr: same auto się autoryzują bez użycia karty?
W Polsce ev nie ma sensu jeśli nie masz ładowarki pod domem lub mało jeździsz
Taa. Wygooglaj plug and charge. Jeszcze trochę i wszyscy będą mieć.
Z superchargerem chodziło mi o to, że we Francji na 369 stacji ładowania na autostradach chyba tylko 6 ma SuC. Więc jadąc gdzieś dalej nie będziesz zjeżdżać
@PiotrFr: Wow, może za 3 lata jak będę zmieniał auto wreszcie sytuacja ładowarkami to nie będzie stan rozkładu gówna jak dzisiaj.