Wpis z mikrobloga

@kompek: No bez przesady, niemiecke trupy mimo, że ciągle się #!$%@?ą to nie gniją (jeśli nie były bite). Helmuty kiedyś galwanizowały. Hitem są te stare Audice 80b3/b4. To już dawno powinno być w zgniatarce a tu nadkola i progi całe. Wiem jak to jest u mojego ziomka hondziarza, jak już raz "zrobił" nadkole w syfiku to teraz robi co dwa lata. Polska to kraj nie dla japończyków eh( ͡° ʖ
akurat tego kupiłem za gotówkę


@Retoryk: to gratuluję kolego dobrych zarobków i życzę tobie obyś nigdy mniej nie zarabiał, (o ile nie oszukujesz naszego państwa. A mam nadzieję że tego nie robisz) trzymaj się i wrzuć filmik z innych ciekawostek w tym samochodzie, z chęcią obejżę.
animowane okrągłe zegary po bokach i nawigacja w środku xD


@mlodir: nie no w cyfrowych zegarach grupy vw jest więcej motywów które sobie wybierasz, jeden centralny cegar, jakieś tam same cyfry bez niczego itd. Przy czym i tak nie ważne jaka marka ważne by cyfrówki dawały sporo możliwości do wyświetlania rożnych informacji i były czytelne.
@Retoryk: Profesjonalna konserwacja to kosz około 30 tysięcy złotych. Rozbierają podwozie i dokonują zabezpieczenia wszystkich elementów. Działa i jest trwałe na lata, zazwyczaj decydują się na to właściciele młodych lub nowych pojazdów. Tylko wtedy, też trzeba już w tym profesjonalnym zakładzie sprawdzać co roku jak się trzyma i regularnie serwisować. Sport nie dla biednych.

A japońce są i stare i nowe, jak ktoś ma starego to nie będzie robił konserwacji w
@djtartini1 to były dawne lexusy, które faktycznie odstawały na plus niezawodnością. Jak zmieniałem auto to jeździłem najnowszą generacją lexusa IS i jakość montażu w środku i ich spasowanie w porównaniu do równorocznego mercedesa jest tragiczna. O tym, że spasowanie w porównaniu do pierwszych LS/ GS czy nawet pierwszego IS to padaka nie wspominam. Ja się zawiodłem. Może nie tak jak nowymi skodami ale jednak oczekiwania miałem większe.