Wpis z mikrobloga

Wiem że nikt nie pytał, ale dla urozmaicenia tego smutnego jak pi**a portalu pełnego użalających się nad sobą mentalnych niewolników aka przegrywów, pochwalę się co udało mi się osiągnąć w 2023:

-schudłem 30kg
-po ~7 latach wyszedłem oficjalnie ze zdiagnozowanej #depresja
-udało mi się pokonać nałóg jarania zioła(5msc kompletny off, w peaku który miał miejsce w zeszłym roku jarałem 100g/msc)
-rzuciłem szlugi(2 msc off, nawet wczorajsze alkoholizowanie nie sprawiło że zachciało mi się jarać więc jestem optymistycznie nastawiony)
-zacząłem bardziej dbać o siebie, ćwiczę od pół roku regularnie na siłowni oraz sporty walki, co też wpłynęło na moją pewność siebie, którą to zaczęły zauważać kobiety i spotykam się z większym zainteresowaniem z ich strony(nie jakoś giga dużym ale jest zdecydowanie progres)

Jeśli zmagacie się z czymś to z całego serca życzę Wam, żeby 2024 był dla Was przełomowy pod tym względem. Dziś mogę powiedzieć że kocham życie i jestem wdzięczny za wszystko co mnie spotkało, zarówno dobrego i złego. Bo nie tak dawno temu realnie myślałem o magiku i takie stwierdzenie byłoby dla mnie abstrakcją.

#feels #chwalesie #nowyrok
  • 19
  • Odpowiedz
@AlPedro Hmm wiele rzeczy tak naprawdę, uważam że dużo pomogła mi wiara a konkretniej nawrócenie się - w momencie w którym bardziej zacząłem przyglądać się rzeczom bądź okolicznościom, na które nie do końca miałem wpływ, tym bardziej zacząłem zauważać "celowość" danej sytuacji, zupełnie jakby ktoś pociągał za sznurki by czegoś miało mnie to nauczyć - zacząłem też wyciągać wnioski ze wszystkich takich wydarzeń i starać się unikać błędów, które popełniałem w przeszłości.
  • Odpowiedz
@r5678 jak jarasz wapka jak gimbusy e-peta to da się - ja doszedłem do takiego stopnia, że 24/7 byłem na bombie, raz użyte zioło wywalałem albo używałem do makumby(jakby mało było mi fazy xD), miałem dwie baterie i ładowałem je na zmianę. Dobrze że te chore czasy są za mną
  • Odpowiedz