Wpis z mikrobloga

#motoryzacja
Do dziś zapiera mi dech jak widzę to dzieło sztuki, ja #!$%@? ale to jest dobre.
Tutaj naprawdę nie wiele brakło do wozu idealnego, silniczek o troszkę mniejszej pojemności ale turbo, coś z dzisiejszej Corsy OPC by się nadało, porządny napęd na tył z Omegi i ojejciu ojejciu

Calibra 4x4 miała 280 na liczniku, wyobrażacie sobie takie czary w 1992 roku?!
Można było zemdleć na sam widok
Kroledyp - #motoryzacja 
Do dziś zapiera mi dech jak widzę to dzieło sztuki, ja #!$%@...

źródło: OpelCalibra1X

Pobierz
  • 83
@missioncritical

Ok tak. Napęd i skrzynka rozdzielcza to były słabe punkty tego auta.

Nawet autoryzowane serwisy nie wiedziały jak ta skrzynkę rozdzielcza robić.

Ojciec miał około 1996/7 Vectrę z napędem, silnikiem i skrzynia od tej Calibry. Nawet była dlubnieta, na te około 240km.
@Kroledyp: Tyłek ma świetny, z przodu trochę smutna, ale ma swój klimat. Samochód któremu zszargano opinie przez wiejski tuning oraz młodych gniewnych których przyciągał ten model, sam pamiętam te Calibry z wywalonymi głupkowatymi spojlerami. Dziś ciekawa maszyna, z V6 w dobrym stanie już właściwie egzotyczny klasyk, nie pamiętam kiedy ostatnio Calibrę widziałem na ulicach, zapewne w ich przetrwaniu nie pomógł fakt że gniły na potęgę.
@Libertarian90: jedyna na olx mnie nie przekonuje xD
Widzę w miarę dobre za 5-6k €, zresztą jedną taką oglądałem rok temu. Najdroższa za 12k ale ładna i 100tys przebiegu. Zwykle V6 nawet limitowane to grosze. Porównaj do cen innych podobnych aut z tamtych lat
@Kroledyp: Supersamochody robiły i już nawet auta dla klasy średniej. Nie wspominając o Japonii, gdzie przepisy krajowe nakładały kagańce na 260 km i limiter 180 km/h. Szczerze to wolałbym już nissana Silvię S13, nie wspominając o GTR czy Suprze, których silniki wytrzymywały bez wzmocnień i modyfikacji dobić do 600km, albo wolnossąca Honda S200 z silnikiem 2.0 250km i niesamowitym prowadzeniem.
@open_or_die:

Bez problemu sprzedam je 3x drożej.


Nie sprzedasz. Za tyle to musi być idealne auto, ja mówię o zwykłych jeżdżących oryginalnych.

@Kroledyp ale za 20k to jest ideał. Zwykle auto do jazdy kupisz znacznie taniej. A V6, nawet serii dtm kupisz za grosze. A jakieś hothatche z tamtych lat kosztują więcej. Nie mówiąc o jakichś turbo coupe 4wd