Wpis z mikrobloga

@r5678: Niemożliwe jest zrobienie realistycznej grafiki bez popadania w dolinę niesamowitości. Stylizowana, cukierkowa grafika jest po to aby tego uniknąć.


Inaczej non-stop miałbyś wrażenie jak na patrzenie na tego robota poniżej. Niby człowiek, ale jak się przyglądasz to instynktownie wiesz że to nie jest człowiek i odpala się instynkt samozachowawczy.


@supra107: co ty zmyslasz, szurze? to co masz w death stranding? stylizowana, cukierkowa grafika czy dolina niesamowitosci?
SmugglerFan - >@r5678: Niemożliwe jest zrobienie realistycznej grafiki bez popadania ...
@SmugglerFan: Nie jest cukierkowa, ale jest stylizowana. Gdyby była fotorealistyczna z tymi animacjami twarzy to byś miał efekt doliny niesamowitości.

Natomiast niech ktoś mi wskaże na grę GTA która nie miała cukierkowej grafiki. GTA III? Bo Vice City miało neony, San Andreas miało chociażby tą nienaturalną pomarańczową poświatę o poranku, a V też było cukierkowe.
@supra107: gta 3 i 4 byly slabo stylizowane, ale nie odnosze sie do tego. piszesz jakies glupoty o dolinie niesamowitosci. jaka masz niby stylizacje w death stranding? wytlumacz na czym polega niby ta stylizacja. jak niby unikany jest fotorealizm z animacjami twarzy w death stranding? naczytales sie jakichs glupot 15 lat temu na wykopie czy innej gownostronce i bezmyslnie powtarzasz, jak typowy wykopek
@plendor_44: No ale to już tradycja Rockstar, czyli jawne plucie w twarz pecetowcom. Od zawsze porty na PC były wydawane po fakcie, zawsze były skopane, a w przypadku Manhunta na Steamie to już było takie plucie że ja #!$%@?ę.

Przez 13 lat sprzedają grę która ma załączone zabezpieczenia antypirackie których piraci nigdy nie doświadczyli bo crack je kompletnie ominął, a do tego wydając Manhunta na PC początkowo właśnie używali wersji z
supra107 - @plendor_44: No ale to już tradycja Rockstar, czyli jawne plucie w twarz p...