Wpis z mikrobloga

Bajkopisarz Stanowski znowu dał do wiwatu ku uciesze mało zorientowanej gawędzi. Nie wiem, ile lat ma przeciętny widz kanału sportowego, ale warto kilka rzeczy przypomnieć.
Tomasz Smokowski ma 50 lat. Przez 22 lata był twarzą Canal+. 4 piłkarskie Oscary za najlepszego komentatora piłkarskiego, cała piłkarka Polska znała duet Smokowski&Twarowski i prowadzony przez nich program Liga+Extra. Potem była jeszcze Liga Mistrzów na Polsacie i dyrektorstwo w NC+. W skrócie; mamy do czynienia z człowiekiem, który osiągnął duży sukces w swojej branży i postanowił go skonsumować w internecie, stąd pomysł na KS. Odpowiedzcie sobie na pytanie, czego Smokowski ma zazdrościć 9 lat młodszemu Stanowskiemu? Dlaczego miałby go nienawidzić? Bo Krzysio odkrył celebrycką niszę i szybkie wyświetlenia? Przecież Smokowski też dzięki temu więcej zarabiał, dlatego tym bardziej narracja Stanowskiego jest absurdalna.

Tak, Smokowski ma rację twierdząc, że reklamodawcy przychodzą z powodu jego nazwiska a nie kolejnych celebro-patusiarskich filmików o życiu iksińskiej, co tam palnęła kowalska albo, że kolejna gwiazdka oszukała swoich widzów. Jak mam produkt, to liczę, że zareklamuje go Smokowski w swoim wywiadzie, niż, żeby jego logo przewijało się pomiędzy kolejnymi newsami z czeluści internetowych degeneratów. Stanowski grzebie się w rynsztoku, daje atencję durniom, którzy na nią nie zasługują i robi na nich wyświetlenia, wybijając tym samym swoje nazwisko. Można sobie tylko wyobrazić ile obecnie internetowej patologii odwala jakiś cyrk w nadziei, że Stanowski nagra o nich swój film i zrobi darmową reklamę.

Rozumiem, że oczekiwaniem Stanowskiego było, aż Smokowski też usiądzie do komputera, włączy pudelka, zacznie przeglądać to całe bajorko i nagrywać o tym zoo swoje przemyślenia? Te jego wszystkie przytyki wobec Smokowskiego były po prostu żenujące. Na tym to wszystko polega - ciężko pracujesz a potem możesz sobie odpocząć. Smokowski sobie wychodzi grać na padla a potem odbiera kolejną grubą wypłatę, bo wcześniej przez 3 dekady ciężko pracował na swoje nazwisko w C+ a potem ogarniał pion dyrektorski w bliźniaczej spółce. On nie ma ochoty co miesiąc wgapiać się w ranking wyświetleń i ścigać się ze Stanowskim na kliki, w C+ już się wyścigał wystarczająco i pewnie z takim nastawianiem szedł do KS, ja już nic nie muszę, bo ja mam już wyrobione nazwisko. Smokowski nic nie dostał za darmo, jako nastolatek mieszkał we Francji, gdy wrócił, to z ciekawości zgłosił się na casting do C+ i zaczęło się zaiwanianie. Nie każdy zostaje złotym dzieckiem przeglądu sportowego.
Robić mu wyrzuty, że to ważniak, mądrala, bufon itp itd jest śmiesznym.
#smokowski #kanalsportowy #stanowski
Ryneczek - Bajkopisarz Stanowski znowu dał do wiwatu ku uciesze mało zorientowanej ga...

źródło: smkw

Pobierz
  • 140
@Ryneczek:

Tak, Smokowski ma rację twierdząc, że reklamodawcy przychodzą z powodu jego nazwiska a nie kolejnych celebro-patusiarskich filmików o życiu iksińskiej, co tam palnęła kowalska albo, że kolejna gwiazdka oszukała swoich widzów

Miałbyś rację jakby reklamowali jakieś mercedesy czy mieszkania na Manhattanie. Ale oni reklamują Tyskie i myślę, że tam nikomu nie przeszkadzają Pato tematy, a wręcz przeciwnie to przyciąga target reklamodawcy :)
on się zaczął od tego pudelkowatego szamba domagać dodatkowych gratyfikacji finansowych i docenienia twórczego zmysłu (który polega na szablonie - znajdź w internecie patologie i nagródź ją atencją medialną)


@Ryneczek: co? Zaproszenie ludzi ze świata nauki, Bartosiaka, Dodę, Wojewódzkiego, polityków to dawanie atencji patologii? Przecież Najmana to Boras przyprowadził, mordobicia też on promuje, a Janoszek to było pokazanie żałości mediów i zakłamania social mediów bardziej, niż robienie z niej gwiazdy (właściwie
18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

Jak mam produkt, to liczę, że zareklamuje go Smokowski w swoim wywiadzie, niż, żeby jego logo przewijało się pomiędzy kolejnymi newsami z czeluści internetowych degeneratów


@Ryneczek: nic bardziej błędnego, jak masz produkt to chcesz żeby był zareklamowany we fragmencie największej oglądalności. Masz w dupie czy zareklamuje go Smokowski jeżeli zobaczy to 10 osób, więc sam ze sobą się nie zgadzasz
Niesamowita odklejka zbudowana na totalnie fałszywych założeniach. Prześledź sobie historie radia Zapisamy pasy, podwójna dawka wielkich nazwisk w postaci Twarowskiego i Smokowskiego - zwinęli się w ciągu kilku miesięcy, bo radio się nie spinało finansowo - tak to wielkie telewizyjne nazwiska przyciągały sponsorów. A "Kunszt" dziennikarski Smokowskiego na początku KS jest legendarny - top 10, gdzie cała branża miała z tego beke.

Najbardziej mnie śmieszy, że ludzie próbują deprecjonować materiały Stanowskiegi, że
Po prostu ludzie w swojej masie wolą internetowe dramy od wydarzeń sportowych.


@Dietetyq: I tutaj muszę się z Tobą zgodzić, Stanowski załapał temat, że to się dobrze sprzedaje i generuje duże wyświetlenia. Borek ( według mnie ) absolutnie nie pasuje do tego formatu. Stanowski nie chce stać w miejscu i tworzyć nowe formaty ale niestety "ekipa" z którą współpracował była dla niego w jakiś sposób hamulcem, ja się jemu nie dziwię,
@Dietetyq: to tak nie działa, ze reklamodawcy przychodza po wyswietlenia. Gdyby tak było Kamerzysta miałby swego czasu mnostwo reklam. Jedyne deale jakie takie patusiarskie osoby mogą zrobić to: bukmacherka, alko, gry multi - czyli bazowanie na uzależnieniu. Stanowski nie miałby nigdy staropolanki, nie sądze tez że mógłby mieć tyskie.

KS tak dobrze działał pod wzgledem reklamowym bo na patusiarskie wyświetlenia Stanowskiego nakładał prestiżową czapkę Smokowskiego i ma on po prostu rację
@Ryneczek chłopie ty odwagę pomyliłeś z odważnikiem XDDDDDD

Jeśli mamy trzymać się twojej logiki to jeśli jest koncert duetu Maryla Rodowicz i sanah to ludzie i sponsorzy idą na koncert dla Maryli XD

Pomyśl dwa razy zanim coś napiszesz.

Już dawno wiadomo że jesteś tak dobry jak twoje ostatnie dzieło.