Wpis z mikrobloga

@GratisLPG: tak, boją się, choć nie wprost. Zwyczajnie nie są w stanie poradzić sobie z tym ile zaufania muszą do niej mieć żeby nie tworzyć sobie w w głowie wizualizacji jak ona ich zdradza. Czasem jest na odwrót, dziewczyna lubi innych chłopców a ten wyprosił ją i są razem, potem ona znów skacze w bok i chłopak nie mogąc tego znieść posuwa się do szaleństwa. Oba te przypadki łączy jedno -
  • Odpowiedz
  • 189
@OpowiedzMiCos: Ułożeni mężczyźni, ogranięci - "boją się", ale tysiące spermiarzy chętnie by się z nia ożeniło, bo sie nie boją. Czyli niskiej jakości mężczyzna jest bardziej odważny.

Logika kobiet.
  • Odpowiedz
@7160: Ona jeszcze jest względnie młoda to nie chce niskiej jakości mężczyzny spermiarza, creepa czy innego incela. Ale #!$%@? w ścianę za te 10 lat to sobie jakiegoś kuka beciaka znajdzie, nie ma się co o nią martwić XD
  • Odpowiedz
@GratisLPG: Mam 23 lata, pracuję jako pracownik zakładu usług komunalnych. Nie mam dziewczyny bo dziewczynki boją się takiego zawodu. Czy jest wśród was jakaś odważna kobieta :/?

  • Odpowiedz
@GratisLPG: Z tym tekstem "chłopcy" to celowy zabieg (manipulacja), alternatywki i julki z wykopu też to robią. To tak inna forma dorobienia chłopu gęby nieporadnego, łatwo manipulowanego głupca. Inna wersja to "Mężuś" albo coś w tylu. Po formie zwraca się widać jaki kto ma do kogo stosunek.
  • Odpowiedz
Z tym tekstem "chłopcy" to celowy zabieg (manipulacja)


@RitmoXL: oczywiście, to zwyczajnie kolejna odsłona tego samego manewru co kobieta mówiąca facetowi, że nie jest "prawdziwym mężczyzną". xD
  • Odpowiedz
@GratisLPG: tego pokroju profile to reklamy jakichś scamów, pełno tego jest, JEST TO FAKE BEZ ZWIĄZKU Z RZECZYWISTOŚCIĄ

i tak, wiem o tym, bo niestety jako spermiarz na instagramie klikam czasem reele z jakimiś dupami i potem mi tak sugeruje xD
  • Odpowiedz
@GratisLPG: Klasyk:

Dziewczyna: Nie ma chłopaka -> Nie ma dojrzałych facetów, którzy by jej "sprostali"