Aktywne Wpisy
XYZ91 +17
#famemma Jedno wam powiem. Ci influenserzy łącznie z tymi wardegami i Baxtonami to nowy poziom zeszmacenia się za kasę, kiedyś takimi określeniami były nazywane ulicznice, ale oni przebili to po stokroć bo te chociaż nie udają, a tu jeden robi film na drugiego w którym ujawnia jego chore fantazje, a ten musi mu za to podziękować do opinii publicznej chociaż pewnie ma ochotę mu wbić nos w głowę, żeby dalej istnieć i
WezelGordyjski +30
Kocham życie singla! Chcę ekran projekcyjny, to go sobie maluję na ścianie! Żadnych kłótni o niszczenie salonu. A w szafce czekają już chipsy i batony ( ͡° ͜ʖ ͡°)
W oddziale usłyszałem, że oni aktu urodzenia nie mogą przyjąć bo system tego nie przewidział i czy mam inny dokument. Powiedziałem ze mam ale nie przy sobie. Tydzień później przyjechałem z paszportem i zaktualizowałem dane dziecka. Spytałem czy będzie ok i czy przelewy będą działać - tak, tak usłyszałem.
Następnego dnia chce zrobić przelew i widzę ten sam komunikat że dowód dziecka musi być zweryfikowany.
Dzwonie na infolinie i słyszę że to że pani wprowadziła nowy dokument to nie oznacza że go zweryfikowała WTF
- Niech pan pojedzie do oddziału i oni to odznaczą.
Następny dzień
Pojechałem odznaczyliśmy i od razu poprosiłem o przelew z tego konta na swoje główne.
- Nie można bo ma pan lokatę
- Jaka?
- No to dziwne bo nie ma pan lokaty
WTF!
- Ok to zamknijmy to konto
Pan coś poklikał i po chwili mówi że nie można zamknąć bo mają jakiś dziwny komunikat.
- Zadzwonimy jutro do helpdesku i damy panu znać
Minęło 1,5 dnia
Zadzwoniłem na infolinie PKO BP i myślałem że zrobiłem reklamacje i pan miał się odezwać następnego dnia.
Odzywał się ale nie mogłem odebrać.
Dzwonie w weekend i pytam się co się udało ustalić
- No jest notatka że będzie musiał się Pan udać do oddziału i wtedy zamkniemy konto
Pokłóciłem się z panią bo nie rozumiem dlaczego mam jechać do oddziału aby skorzystać z funkcji która jest dostępna z IPKO - Moje produkty → Konta → Dyspozycje i zaświadczenia → Zamknięcie konta.
Dziś dzwoni kolejna osoba i od razu pyta się mnie gdzie wysłać instrukcje dla oddziału aby mogli zamknąć konto dziecka?
- Mówię ze do dowolnego bo i tak nie pojadę bo nie widzę powodu aby tam jechać bo nic złego nie zrobiłem i błąd jest z winy banku
- To nie jest błąd - to jest źle spersonalizowany rachunek
- To zgłaszam zgodnie z regulaminem że nie mogę zamknąć konta ani zrobić z niego przelew.
- Może pan ale musi pojechać do oddziału
I tutaj znowu wymiana zdań, że nie pojadę... i na razie sprawa w toku.
- Bank każe mi iść po raz kolejny do oddziału
Pytanie do Was u kogo można dochodzić swoich praw w tej sytuacji - jest produkt który nie działa zgodnie z opisem/ regulaminem.
#pkobp
#banki
#prawo
#pieniadze