Wpis z mikrobloga

@noipmezc: niby mem, a połowa negatywnych komentarzy na allegro tak wygląda xD

FATALNA OBSŁUGA niechciała przyjonć wzrotu!!1

Uj tam, że na sukience są plamy po winie i brak metki, ona tylko przymierzała, więc wzrot się należy!
  • Odpowiedz
@Aldehyd_Glutarowy: klasyk. Dawanie negatywa sprzedawcy, bo "produkt słabo działa".
Warto dodać, że produkt za 30 zł, jakość "od chińczyka", kupione przez sprzedawcę na ali za 0.99$, a oczekiwania jak przy produkcie za 100 zł xD
  • Odpowiedz
@Kolarzino: ale dobrze, że piszą, że ciulate, przynajmniej nikt się na to więcej nie natknie

@Aldehyd_Glutarowy: jak dla mnie wina sprzedającego, że źle zabezpiecza. jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby coś przyjechało rozwalone i sprzedawca nie wziął tego na siebie. ale jak już wyśle nowy towar to oczywiście dostaje dobrą ocenę, bo trzeba docenić uczciwego
  • Odpowiedz
ale dobrze, że piszą, że ciulate, przynajmniej nikt się na to więcej nie natknie


@rozowatoxa: od tego służy sekcja oceniania produktu, a nie sprzedawcy. Nie każdy sprzedawca ma swoje lub sprawdzone przedmioty, a niektórzy ludzie nie mają dużych wymagań, więc zadowolą się niższą jakością za niższą cenę.
  • Odpowiedz
@rozowatoxa: Niekoniecznie, kiedyś kupiwałem lampe do akwarium 3x przyszła rozwalona przez dpd, sprzedawca wziął na siebie, 4 wysłał pocztą i przyszła cała.

Natomiast oceny na allegro TYCZĄ SIĘ PRODUKTU, nie sprzedającego, więc jeśli produkt przychodzi uszkodzony, to nie wystawiasz negatywnej opinii, że jest słaby tylko dlatego, że przyszedł ci rozwalony. Ocena sprzedającego na allegro to co innego niż opinia o produkcie.
  • Odpowiedz