Wpis z mikrobloga

  • 2
Ja proszę o referencje, w sensie nie opinie google itp tylko te najbardziej rzetelne od obecnych klientów. Wiem że to być może staroświeckie ale jak inaczej to zweryfikować. Jak ktoś otrzyma referencje pisane oraz podpisane ręcznie od swojego klienta to znaczy że to współpraca jest jest naprwefe na wysokim poziomie. Straj się również wybrać firmę ( bron boże jakiegoś freelancera co ci faktury nie wystawi nawet ) która nie przywiąże cie umowa
  • Odpowiedz
@Teoriawojny: pogadaj z człowiekiem i sprawdź, co mówi. Jak się nie znasz sam - weź kogoś do konsultacji, zapłać i zaznacz na wstępie, że jego do współpracy nie wybierzesz + podaj mu swoje typy, które wpadły Ci w oko/niech będzie przy takiej rozmowie/rozmowach. Następnie - niech uzasadni, dlaczego akurat taką, nie inną firmę/osobę Ci polecił do pozycjonowania - to imo najlepsza/jedna z najlepszych opcji.
  • Odpowiedz
@Teoriawojny: Ok. 80% naszych klientów pochodzi z polecenia - może spytaj znajomych, którzy prowadzą sklep internetowy, kogo rekomendują? Najlepiej myślę, że jak byś sporządził zestaw pytań i wysłał je do potencjalnych firm, z którymi chciałbyś nawiązać współpracę. Później na podstawie odpowiedzi musisz sam dokonać wyboru. Case'y to nie żadna wyrocznia bo SEO to tu i teraz (i ewentualnie w krótkiej przyszłości), a przeważnie dotyczą one projektów z przeszłości z całkowicie innym
  • Odpowiedz