Wpis z mikrobloga

#smartwatch #gadzety #android.
Mirki powiedzcie czy smartwatch z amazona za €38 pożyje dłużej niż pare tygodni? Od razu mówię, że zupeplnie mnie nie jara taki gadżet i jestem zwolennikiem tradycyjnych zegarków, ale przeglądałem amazon w celu kupna miernika ciśnienia krwi i zobaczyłem że jest smartwatch, który poza poerdyliardem innych funkcji właśnie taką posiada. Nie znam się kompletnie na tym, nigdy smartwatch nie miałem, więc nie wiem czy to w ogóle ma sens. Zegarek chinszczyna, opinie ma generalnie dobre (4.2 gwiazdki) ale są też skrajnie niepochlebne opinie, ze po tygodniu do zezlomowania, bo nie działa, nie ładuje się itp. Cena w zasadzie śmieszna, ale jak ma się #!$%@?ć po tygodniu, czy dwóch, to mimo wszystko szkoda wydać...ktoś może ma, albo miał taki zegarek i coś podpowie?
https://www.amazon.co.uk/Military-Bluetooth-Compatible-Smartwatch-Waterproof-Orange/dp/B0BPBGJ8NQ/ref=asc_df_B0BPBJF848/?tag=googshopuk-21&linkCode=df0&hvadid=641531035639&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=13857029629979768257&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=21317&hvtargid=pla-1946285947584&psc=1&th=1
  • 6
  • Odpowiedz
  • 1
@mirek_wyklety
Czujnik mierzący ciśnienie w zegarku czy opasce trzeba kalibrować co jakiś czas porównujac odczyt z tradycyjnym ciśnieniomierzem. Np. Samsung Watch 5 po miesiącu do ostatniej kalibracji, nie zmierzy ciśnienia jeśli go ponownie nie skalibrujesz. Podsumowując, musisz mieć tradycyjny ciśnieniomierz żeby używać opaski lub smartwatcha z tą funkcją.
  • Odpowiedz
  • 1
@mirek_wyklety

Jak się kalibruje zegarek z ciśnieniomierzem?


Mierzysz jednocześnie ciśnieniomierzem i zegarkiem. W apce wpisujesz ile pokazał ciśnieniomierz. W samsungu robi się tak trzy razy jeśli dobrze pamiętam.
  • Odpowiedz