Wpis z mikrobloga

Media Expert chyba zgubiło moją kartę podczas procedury gwarancji....

Miesiąc temu składałem reklamację z tytułu gwarancji w Media Expert. Nie mogłem skorzystać z rękojmi, ponieważ mięły juz 2 lata od zakupy, wiec jedyne co to została 3 letnia gwarancja oferowana przez producenta.
Jako, że gwrarancja niestety musiała iść przez sklep, to sklep wysłał do mnie kuriera któremu przekazałem paczke i w sumie od tego czasu mam 0 konkretnych informacji. Dzwonie co dziennie na infolinie Media Expert gdzie nie otrzymuje praktycznie żadnych informacji. Dziś udało mi się dodzwonić bezpośrednio do Serwisu Karty graficznej i okazało się, że sklep nadal nie przekazał do nich karty graficznej.
Nie wiem czy zgubili karte, czy co się z nią dzieje.

#gwarancja #mediaexpert #sprzetkomputerowy #reklamacja #komputery
  • 4
  • Odpowiedz
@przemekLes: zrób osobne zgłoszenie (nie adnotację do starego) w którym zaznacz, że od tego momentu będziesz się tylko kontaktował poprzez uokik. Jak nie zadziała to serio do nich zgłoś. Ich burdel totalnie nie powinien Cię interesować, z kolei w serwisie mogli Cię zlać bo nie jesteś stroną w sprawie tej karty.
  • Odpowiedz
  • 0
@Eshirael: Ziomeczek w serwisie bardzo spoko sie wydawal, kilka razy az sprawdzal, czy nie pomylil sie przy wpisywaniu numeru seryjnego, skoro zgloszenie do Media Expert bylo juz miesiac temu
  • Odpowiedz
zaznacz, że od tego momentu będziesz się tylko kontaktował poprzez uokik


@Eshirael: xDDDD no to chyba żadnego kontaktu nie będzie bo ukoik nie zajmuje się indywidualnymi sprawami konsumentów. Od tego jest lokalny rzecznik praw konsumenta.
  • Odpowiedz