Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Pracuję jako dev w średniej wielkości SH. Jestem najbardziej doświadczony w zespole i z czasem wyszło tak, że mi dawano więcej tasków. Zwykle mam 2 razy więcej zaplanowanych story pointów, niż drugi najlepszy dev w zespole. Po prostu realizowałem zadania szybciej niż inni, nie musiałem nigdy pracować ponad normę. Był to proces, ciągle dostawałem podwyżki, więc miałem przeczucie, że było mi to adekwatnie wynagradzane i czułem, że miałem płacone proporcjonalnie do zaangażowania i umiejętności. Mimo że wypłaty u mnie w firmie to temat tabu, to udało się dogadać z 2 kolegami i dowiedziałem się, że zarabiam tylko 25% więcej niż oni. 25%, za 2 krotnie więcej pracy w każdym sprincie.

Mimo że kasę mam lepszą niż jakiekolwiek ogłoszenie które wpada na LinkedInie (więc odejście nie ma sensu) to straciłem motywację do pracy. Jak mogę rozegrać ten scenariusz? Wprost nie powiem, że wiem ile zarabiają inni, bo im narobię problemu. Ostatnią podwyżkę dostałem niedawno, żadnych wielkich osiągnieć przez ten czas nie zdobyłem. Ilości zadań tak łatwo mi też nie zmniejszą - to był jeden z powodów ostatniej podwyżki. Czy może zostaje mi zaakceptować to co jest?

#programowanie #programista15k #programista25k #pracait #praca



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: Nighthuntero
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 19
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: po co się porównujesz do innych. Nie pasuje ci, że robisz więcej od nich to rób mniej. Co to w ogóle jest za pseudo scrum, że ktoś ci taski przydziela i z góry planuje, że to ty będziesz robić xD
  • Odpowiedz
więc odejście nie ma sensu

@mirko_anonim: Jakby rzeczywiście było Ci źle to już byś szukał czegoś innego. Jak dorośniesz to zrozumiesz, że od pewnego poziomu zarobków czasem lepiej zrezygnować z kilku tysięcy dla świętego spokoju ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
zarabiam tylko 25% więcej niż oni