Wpis z mikrobloga

@przegrywoski: rozmiar tekstur, wiele z nich jest wysokiej rozdzielczości a nie zwykłe 1080p
Popatrz sobie na karty z 16GB VRam, tam w najgorszym miejscu masz 70-75FPS na 1440p
  • Odpowiedz
@przegrywoski: nie ma DLSSa, wysoka jakość tekstur, Digital Foundry wydali już tech review o Starfield na klocku, na PC trzeba jeszcze poczekać. Szczerze mowiąc, jestem zdziwiony jak ktos opisuje ją "wyglada conajwyzej przecietnie", woda wyglada słabo, bo w starfieldzie są odbicia na cubemapach i nic lepszego tam sie nie da zrobić, ale poza tym jest całkiem spoko.
  • Odpowiedz
@EndThis: Oj tak, pewnie wrzucam zdjęcia z innych gier i mówię, że to starfield.
Idź pracować jako detektyw, rozgryzłeś mnie w 10sekund, będziesz nowym Holmes, kurde, nową legendą się staniesz
  • Odpowiedz
@przegrywoski: bo ta gra beznadziejne skaluje się do rozdzielczości powyżej fhd, taki silnik.
Ja gram na pc który nie spełnia wymagań minimalnych, a tak gram na fhd, na wysokich detalach (bez rozmycia w ruchu) w stabilnych 50 klatkach.
Jedyne co musiałem zainwestować, to w końcu kupić SSD, bo Baldur też mi się wieszał, po upgradzie obie gry śmigają super i nie muszę inwestować w nowy PC. XD
  • Odpowiedz
@MePix To nie to, skalowanie tekstur w tej grze nie istnieje po zmianie ustawień - ogarnięci modderzy o tym mówią głośno na Discordzie. Do tego wiele innych problemów a nie wielkość tekstur. Nie powielaj głupot bo istnieją mody do F4/Skyrim z teksturami 2k/4k które nie psują gry do takiego stopnia do jakiego chodzi Starfield...
  • Odpowiedz