Wpis z mikrobloga

Witam, w RTV Euro AGD kupiłem monitor, który przyszedł z rozlaną matrycą, w ten sam dzień napisałem maila do sklepu, a w następnym dniu roboczym przez stronę wysłałem reklamację na rękojmie. Sklep wysłał monitor do autoryzowanego serwisu LG i po jakimś czasie sklep odesłał monitor do mnie bez żadnej naprawy/wymiany lub zwrotu pieniędzy tak jak uwzględniłem w reklamacji. Czy ktoś doradzi co mogę zrobić w takiej sytuacji? Dodam, że został zakupiony 16.08. #monitor
#gwarancja #rekojmia #rtveuroagd
  • 8
  • Odpowiedz
@snatme: A co sklep napisał? Tak właściwie to Ciebie nie interesuje gdzie sklep wysyłał monitor i co z nim robił. Skoro oddałeś monitor w ramach rękojmi to rozumiem, że stronami sprawy jesteś Ty oraz rtveuroagd. Sklep musi jasno określić, czy uznaje reklamację na podstawie rękojmi, czy ją odrzuca.
  • Odpowiedz
  • 0
@tomilipin: Ze sklepu mam tylko informację na stronię "Odsyłka reklamowanego towaru" nic więcej. Jeszcze jest kartka z zleceniem naprawy z serwisu: "odmowa naprawy gwarancyjnej, uszkodzony mechancznie"
  • Odpowiedz
  • 0
@F_S_D: Wiem, że mi to przysługuje tylko sklep ma prawo tego nie uznać, tak mi się wydaję skoro z tytułu rękojmi nie oddali gotówki.
  • Odpowiedz
@snatme: na przyszłość jak coś do ciebie przychodzi uszkodzonego to od razu oddawaj bez podawania przyczyny. Tak to się zazwyczaj kończy jak chcesz być w porządku. Też się raz tak sfrajerowałem i od tamtego czasu jak mi coś nie gra to zwrot bez podania przyczyny. I od tego momentu zero problemów.
  • Odpowiedz
@snatme A wysłałeś reklamacje na piśmie, czy tylko przez internet? Jak masz na piśmie, to muszą odpowiedzieć na piśmie.

Na razie wygląda na to, że Cię olali ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz