Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Czuję, że przegrałem swoje życie już doszczętnie. Za niecały miesiąc kończę 25 lat. Pracuję jako naukowiec w laboratorium i zarabiam zdecydowanie ponadprzeciętną kwotę. Wyglądam względnie dobrze, ale bez szału - takie 6/10.

Dlaczego piszę więc, że "przegrałem swoje życie już doszczętnie"? Mam ekstremalnie zaburzony obraz relacji międzyludzkich; nie potrafię funkcjonować w społeczeństwie. Dodatkowo, najpewniej mam dwa niezbyt ciekawe zaburzenia osobowości. I - co istotniejsze - mam zniszczoną sferę seksualności / bliskości.

Miałem pare dziewczyn, ale te relacje to była męczarnia; wolę wizyty u pań za pieniądze (u których byłem kilka razy) od "normalnych" relacji. Chciałbym być w fajnej relacji z fajną dziewczyną i móc rozwijać się będąc z nią w związku oraz budować fajną relację z fajnym seksem, ale to jest niemożliwe. Bardzo brakuje mi tego, ale jednocześnie nie odczuwam satysfakcji z budowania / rozwijania relacji; męczę się w relacjach i nie sprawiają mi one przyjemności, sam seks zresztą jest niewiele lepszy od seksu za pieniądze. Cała ta sytuacja działa niszcząco na psychikę; chciałbym i brakuje mi tego, ale zdaję sobie jednocześnie sprawę z faktu, że to nie dla mnie; nie da mi to szczęścia i satysfakcji. Odczuwam frustrację z tego powodu i niemal nieustannie o tym myślę (w końcu potrzeba bliskości i regularnego seksu to normalna potrzeba każdego mężczyzny). Implikacje wynikające z tej sprzeczności mnie po prostu niszczą.