Wpis z mikrobloga

Mam pytanie natury osobistej. Jak zwiększyć tolerancję na alkochol, tak żeby nie popaść w alkocholizm? Syndrom "słabej głowy" to u mnie dramat życiowy:( Nie wiem jak to właściwie otagować (jestem zielony).
  • 17
@wojtek-m: Chlopie odstaw to gowno bo sie wpierdoIisz. Z alkoholem nie ma zartow. Nawet nie wiesz kiedy przekroczysz cienka czerowna linie i zacznie sie uzaleznienie. Pisze to jako ktos kto nie pije od 2021. Nie ma sensu pic.

Ja wiem ze w PL ciezko znalezc niepijacych znajomych ale uwierz mi tacy beda warci tyle co 10 ochlejmord. Zreszta kazda laska Ci powie ze najlepiej wyglada facet bez opuchlizny alkoholowej.

W zamian
@pieczony_szczur_z_ogniska: Taniej wychodzi alkohol. Widzę pijących i odnieśli pełen sukces reprodukcyjny a reszta musi budować domy, zapożyczyć się na 30 lat itp. itd. Jak już będę miał własne dzieciaczki to mogę odstawić i baba będzie wniebowzięta, że "udomowiła" łobuza i będzie kochać na zabój;) Tak trochę pół żartem pół serio, ale w okół tak to właśnie wygląda. :( Dlatego chcę raczej zwiększyć tolerancję niż popaść w alkoholizm. Reprodukcja bywa ryzykowna, takie
@pieczony_szczur_z_ogniska: nie przebieram w modelkach (chyba że zapłacę), to masz odpowiedź. Czy to tak dużo, że chcę wychowywać SWOJE dzieci a nie seby spod biedry i nie pakować się w długi na 30 lat? Ile bezpiecznie można kieliszków dziennie wypić, żeby się nie uzależnić?
@wojtek-m: Zero #!$%@? kieliszkow. Nie wciagaj sie w uzaleznienie od alkoholu. To nie ma sensu i donikad nie prowadzi. I to Ci pisze ktos kto byl kiedys pierwszy do kieliszka ktory chlal do odciny regularnie, ktory walil Kuflowe Mocne az mu beben dobil do pierwszego stopnia otylosci. Nie ma sensu. Rozumiesz? Nie ma sensu pic. W ogole.