Wpis z mikrobloga

@kodecss zależy na jakie stanowisko aplikowales ale jakbyś u mnie odpodiwadac za awarie, serwery itd to bym cię nie zatrudnił.
Wyobraź sobie że wszytko siadlo i trzeba serwery zresetować albo jakas głupota typu Anetce siadl laptop a klepie po godzinach raport.
Lepiej mieć pracownika który mógłby dojechać i ogarnąć temacik.
@piteross a to zdalnie sie nie da? Nie macie tooli do zdalnego zarzadzania? W serverach iLo/iDRAC nie skonfigurowane? Powinno sie myslec o tym by móc byc w stane robic support z kazdego miejsca do kazdego usera.
@piteross przeciez teraz to nawet windows ma quick assist wbudowany. No ale jak sie nie chce to sie nie da. Polecam poszukać nowej pracy, bo w tej sie ewidetnie nie rozwijasz
@Neling odpowiadam za całość obiektów, dział IT pracuje na takich a nie innych zasadach i jak zgłaszają ze potrzebują pracownika to dają jakieś wymagania i ogólny opis stanowiska, i pod to razem z dzialem HR szukamy ludzi.
@kodecss: Normalne pytanie, dostałem kiedyś identyczne mając 50 km+, odpowiedziałem, że dla mnie żaden problem, mam świetne połączenie do autobusu i kolei, no i jestem przyzwyczajony, w ogóle mi to nie przeszkadza taki dojazd, bo to dobry czas by poczytać prasę, książkę, powtórzyć angielski.
Po fakcie okazało się, że zadająca pytanie mieszka w połowie tej samej trasy, po prostu chciała zweryfikować, na ile na poważnie przemyślałem tę ofertę i czy nie