Aktywne Wpisy
FunkyMonkey +246
kris006 +278
Z takich życiowych sukcesów to sobie cenię mojego
beefa z Sutrykiem z czasów pandemii, który (jak to on) nie wytrzymał psychicznie i musiał spiąć sie do jakieś Anona w internecie w sposób nieprzystający urzędowi.
Dorzucam w komentarzu świętej pamięci selerowy Bonus
P.s Jak uważacie reklamowanie swoją twarzą prywatnych podmiotów (będąc urzędnikiem państwowym) jest etyczne/zgodne z prawem?
#wroclaw #sutryk
beefa z Sutrykiem z czasów pandemii, który (jak to on) nie wytrzymał psychicznie i musiał spiąć sie do jakieś Anona w internecie w sposób nieprzystający urzędowi.
Dorzucam w komentarzu świętej pamięci selerowy Bonus
P.s Jak uważacie reklamowanie swoją twarzą prywatnych podmiotów (będąc urzędnikiem państwowym) jest etyczne/zgodne z prawem?
#wroclaw #sutryk
Mam starego mercedesa SLK, powinno się tam lać 98 teoretycznie, ale wiadomo co ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#motoryzacja #mechanikasamochodowa #samochody
@macan: na pewno? Ja mam starego SL amg i tam się leje 95...
@macan jeśli to niedłubana seria to nic mu nie będzie, różnica znacząca jest dopiero powiedzmy na 100 oktanówce, to znaczy jeśli byłby wystrojony na 100 a wlałbyś mu 95 to mógłby być to problem
@mvmxks jedyna właściwa odpowiedź. Kupiłeś silnik na 98 to lej na 98. Tak samo z olejem, silnik jest projektowany pod określone płyny/paliwo i stosowanie nieprzewidzianych będzie skutkowało znacznie przyspieszonym zużyciem silnika, a w skrajnych przypadkach szybką awarią.
To rozwiązanie jest standardowo implementowane już od dosyć dawna (jeżeli mnie pamięć nie myli to BMW
Twoja praktyczna wiedza z budowy motocykli jest tylko wiedzą praktyczną - ważną, ale pojmujesz rzeczy na chłopski rozum, wspominając o tym, że budując silniki do motocykli masz większą wiedzę, niż Dział Badań w Mercedesie. Skoro zespól inżynierów projektujący silnik dał zalecenie, że silnik powinien pracować na LO98 to znaczy, że z jakiegoś powodu podjęli taką decyzję. Powód jest nieznany, więc napisałem w swojej odpowiedzi, jakie możliwe zagrożenia niesie ze
U siebie rób co uważasz za słuszne, ale doradzanie w ten sposób świadczy o tym, że tylko wydaje
Jak wspomniałem, budowa silników nawet do WMMP ma się nijak do projektowania silnika - w WMMP wg. regulaminu większość elementów musi pozostać homologowana, więc nawet organizator jednak bardziej ufa producentom.
"regulaminu większość elementów musi pozostać homologowana, więc nawet organizator jednak bardziej ufa producentom" znaczy się jak sobie splanuję głowicę (lub dam inną upg, żeby sytuacja była powiedzmy odwracalna) żeby podbić stopień sprężania i tam bla bla bla bla bla żeby w konsekwencji szybciej jechać
czy tam sobie wrzucę inne wałki i do tego bla bla bla bla bla żeby w konsekwencji szybciej jechać
to przyjdzie
i tu ją zakończmy