Wpis z mikrobloga

  • 3
@lentilek: Szkoda że podzielili europejskich producentów w ogóle. Też by nie pomogło. Tym bardziej by było widać spadek w tym kwartale do poprzedniego. Dobrze że mają plany przestać tracić na produkcji BEV do okołó 2028-2030 roku.
  • Odpowiedz
@abraca: ja dzisiaj przeczytałem na pająku

Z niszowego producenta samochodów elektrycznych Tesla stopniowo staje się godnym rywalem starych i uznanych marek w sprzedawaniu pojazdów z tym rodzajem napędu.
  • Odpowiedz
Po powstaniu silnika spalinowego naturalnym kandydatem na firmy samochodowe wydawali sie producenci karet i powozow, wszak mieli know-how, okazalo sie,ze dupa- istota byl nie pojazd, a naped. Widze tu pelna analogie
  • Odpowiedz
  • 1
VW, Skoda, Audi, Porsche i Seat powinny mieć jeden słupek


@jutrobedzieinaczej: odkąd wiem to Audi to marka, i na wykresie marek powinny być osobno.

to czemu jest Mercedes i BMW Group, a nie sam Mercedes i BMW


@jutrobedzieinaczej: Bo BMW nie podaje ile Mini sprzedało BEV (pewnie koło 0tys) a Mercedes nie podaje ile Smart sprzedał (pewnie koło 0tys). Pytaj ich czemu tak podają.

A gdzie chińskie marki


@Igor777:
  • Odpowiedz
to się tyczy tylko Europy ? A gdzie Toyota w tym wykresie ?


@Igor777: Toyota nie ma żadnego BEV w portfolio xD. A nie mają jeden, bZ4... ale wycofali go z rynku bo miał wady więc chyba jednak nie mają :-)
  • Odpowiedz
Wszystkie europejskie Tesla-killers. Bo gdy duzi gracze wejdą w EV z całym swoim doświadczeniem, to zmiotą Teslę.


@abraca: VW ostatnio obniżył produkcję ID.x bo... nie było chętnych na kupno. Tak samo Ford ze swoim Mach-e. Tesla z kolei podwyższyła rekord produkcji (i sprzedaży) z zeszłego kwartału.
  • Odpowiedz