Wpis z mikrobloga

@sicknature: Dla mnie każdy samochód od handlarza jest z góry przekreślony, a z tych co wypisałeś każdy jest od handlarza. Jak się nie znasz to najlepiej kupić taki, który jest najnowszy i ma najniższy przebieg, zawsze będzie łatwiej sprzedać. "WW CARS Pewne auta z GWARANCJĄ" i pan Adam musieli się pomylić i przez przypadek wpisali vin xxxxxxx.
  • Odpowiedz
@sicknature: lepiej dobrze sprawdź zwłaszcza jak od handlarza. Miałem kiedyś i jak się zacznie psuć to naprawy są drogie w #!$%@? (przynajmniej kiedyś były, ale to merc więc dużo się nie zmienia z czasem). Jedynie od znajomego albo rodziny bym kupił używany prawdę mówiąc
  • Odpowiedz
@sicknature Weź sobie jakąś firmę motocontroller do sprawdzenia auta. Będzie z 600zl ale będziesz wiedzial co sprzedają. Tylko nie zdziw się jak o aucie z 2008 dostaniesz raport że to kupa gówna, bo u handlarzy najpewniej tak będzie.
  • Odpowiedz
  • 26
@sicknature:

W DE takie samochody w przyzwoitym stanie zaczynają się od 12-15k Euro. A gdzie koszty sprowadzenia i zarobek handlarza?
Fury z ogłoszeń to raczej podpicowane śmietniki od Turasa.
  • Odpowiedz
@sicknature bałem sie handlarzy ale postanowiłem przyjrzeć sie sprawie, posłuchałem znajomych i okazuje sie, ze tych porządnych tez mozna znaleźć. Kupiłem w ten sposób juz 2 samochody dla siebie oraz poleciłem w rodzinie. Zanim nabrałem pewności obserwowałem ich aukcje oraz profile na FB. Zakup nie był w najniższej cenie, a nawet zapłaciłem 15% wiecej niż średnia, ale samochód serio w opisywanym stanie. W przebieg w chwili zakupu ciezko uwierzyć (35tys po 6
  • Odpowiedz
@sicknature: Nie ma co z góry skreślić handlarza, ale każde auto należy sprawdzić po VIN, nawet darmowym raportem z historia pojazdu. Oglądałem ostatnio Alfy Romeo Giulletty Veloce to były albo z powodzi, albo cofnięte przebiegi, z kolei w Clio RS to znalazłem nawet wóz po całce wystawiony w komisie xD
  • Odpowiedz