Wpis z mikrobloga

  • 0
@acidd: Na 99%. Z tego co widać w grach z partnerstwem AMD albo tego RT nie ma, albo jest szczotkowe jak np. odbicia w Far Cry 6, ktore ograniczał się do określonych powierzchni - i do tego były prymitywne, (w sensie jedno odbicie etc)
  • 0
@acidd: Plus jest taki, że mają globalne oświetlenie w czasie rzeczywistym, ale nie jest to oświetlenie oparte o RT (tak na poczatku myslałem, ze DF wyprowadził mnie z błedu). Ale i tak spoko wygląda.
@Variv: Wszystkie efekty RT dzisiaj są prymitywne, za wyjątkiem demo Path Tracing w Cyberpunku, które da się odpalić w zasadzie tylko na 4090 z właczonym DLSS. Dopóki nie będzie ta technologia w mainstreamie, tj. zwyczajowo w nowych grach implementowana i dająca się odpalić na średniej klasie sprzęcie bez upłynniaczy, to dyskredytowanie AMD akurat "za brak/<<słabe>>" RT jest idiotyczne.
  • 0
@Tak_masz_racje: Każdy efekt RT wygląda lepiej niż nie efekt RT. Tylko jak masz w grze jeden efekt na krzyż jak np. w Far Cry 6 to trudno to dostrzec. A jak masz więcej i lepszej jakości to widać. Choć są ludzie co w ogóle nie widzą roznicy miedzy ustawieniami graficznymi i ciagle grają na low ale to już inna sprawa.
@Variv: gosci jaki ray tracing, starfield bd robiony na 200 letnim silniku, na gameplyach gra wyglada jaak fallout 4 w kosmosie, stare animacje, stare modele tylko podmienili troche teksturki
Brak wsparcia dla DLSS to też brak wsparcia dla świetnego DLAA albo kombinacji DSR+DLSS. I naprawdę przesadą jest twierdzenie że wartym włączenia jest dopiero path tracing, zalatuje trochę copium radeoniarzy.
@Variv: @Kresovianin: Wy tak serio myślicie że Todd doda do tego skleconego silnika bazującym na Gamebryo nawet podstawowy ray tracing? To i bez tego będzie chodzić tragicznie i żaden DLSS czy inne wymysły Jensena by tu nie pomogły. Nigdy się nie nauczycie z tym ufaniem Howardowi.

Do tego FSR 2 i tak wygląda nieźle i chodzi na każdym sprzęcie, no ale wiadomo, fanboje zielonych chcą DLSS i wszystkiego co chodzi
via Android
  • 0
@supra107 Jesli gra ma fsr 2 implementacja dlss to formalność bo obie technologie da bardzo podobne (nie mylic fsr 1 które działa zupełnie inaczej ). Masa gier ma i fsr 2 i dlss (i to nawet gry ze współpracą nvidii )to w w niczym nie przeszkadza, że gracz ma wybór.
@Variv: FSR jest otwarty i dostępny na GitHubie z bardzo otwartą licencją, tymczasem od zielonych znalazłem tylko repo z SDK, które po pierwsze nie wiem czy wystarczy do zaimplementowania DLSS i być może sama implementacja wymaga płacenia haraczu Jensenowi, a po drugie to licencja na której jest udostępnione to SDK nijak się ma do licencji od AMD czy nawet GNU GPL, i jest pełna kruczków które dają Nvidii kontrolę nad tym
  • 0
@spajdermen: Mimo wszystko gry singleplayer od Bethesdy wszystkie były albo hitami albo co najmniej bardzo dobre (nawet fallput 4 był bardzo fajny z wyjatkiem #!$%@? systemu dialogow). Dziwactwo jakim jest F76 faktycznie srednio wyszło.
Najmniej mi chyba podszedł fallout 3 ale to pewnie dlatego, że był pierwszym falloutem 3D
@spajdermen: Ludzie już zapomnieli plastikowy trzymak na smartfona w kształcie Pip-Boya, płócienną torbę która okazała się być nylonowym śmieciem, plastikowy hełm łapiący pleśń czy najtańszą whiskey w najtańszej butelce z plastikowymi okładzinami i z jęzorem na wierzchu poskładali preordery na edycję limitowaną z zegarkiem. Aż nie mogę się doczekać co tym razem wymyśli Todd. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Niestety, ale gracze są tępi, zapominają każdy wybryk każdej