Wpis z mikrobloga

#glovo #pysznepl #uber #jedzzwykopem

TL DR
Glovo to gowno- nie zamawiajcie tam

Zamowilem wczoraj zarcie z McDonalds. Punkt w odleglosci 10 min z buta od domu. Po godzinie dotarlo zimne, cola rozwodniona. Ogolnie nadawalo sie do wyrzucenia. Pisze do supporu glovo. Rozmowa pic rel. W skrocie: podstawa do reklamacji jest fota zimnego zarcia, bo pani Monika oceni ja po zdjeciach XD. Tydzien temu zglaszalem podobna sytuacje na pyszne.pl to w ciagu 24h mialem pelen zwrot na koncie plus -20% na kolejne zamowienie. Ale jak rowniez Pani Monika staierdzila - oni nie sa pyszne.pl. Takze glovo to gowno i nie wolno tam nic zamawiac.
Zulf - #glovo #pysznepl #uber #jedzzwykopem

TL DR
Glovo to gowno- nie zamawiajcie ta...

źródło: IMG_1703

Pobierz
  • 81
  • Odpowiedz
@Zulf:
Czyli podsumujmy:
Ty: jedzenie jest zimne, reklamacja
Glovo: ok, prosimy o zdjęcie, taka procedura
Ty: mam #!$%@? w wasze procedury xDDD
....
Ty: CHLIP CHLIP WYKOP ZOBACZCIE, NIE MOGE DOSTAĆ ZWROTU
  • Odpowiedz
W skrocie: podstawa do reklamacji jest fota zimnego zarcia, bo pani Monika oceni ja po zdjeciach XD


@Zulf: podstawą reklamacji jest zdjęcie, a Pani Monika musi je do niej załączyć, a ty jak ostatni prostak atakujesz ją tylko dlatego że nie myślisz
  • Odpowiedz
  • 2
@Horkheimer a gdyby podstawo zwrotu bylo by wsadzenie sobie sloika w dupe, to bys go zaladowal bez wazeliny? Taki sam sens jest robienie zdjec reklamacji zimnego jedzenia. Ale takie tluki jak ty, monika z glovo i reszta tu wyzej nie jwst w stanie pojac w swoich ciasnych umyslach. Dupe beda kazali nadstawic, to sie wypna z usmiechem, bo jakis gowno regulamin karze. Okrutna mam z was beke
  • Odpowiedz
@Zulf: Nie rozumiem jednego.
Korzystasz z aplikacji więc musisz zaakceptować regulamin, w tym pewnie polityke zwrotów / reklamacji. Jeżeli support prosi Cię o dostarczenie zdjęcia, to znaczy że jest ono wymagane, pewnie dlatego że glovo musi się potem jakoś rozliczyć z MC. Nie bronie glovo, bo to syf aplikacja, ale w tym przypadku mają racje, to Ty stwarzasz problem którego by nie było gdybys zrobił te zdjęcia, zachowując się jak buc.
  • Odpowiedz
@Zulf za te znaki diakrytyczne to dla zasady też bym Ci nie dał zwrotu. Pisz z szacunkiem do rozmówcy, to może potraktuje Cię poważnie. Na razie jesteś patusem, który nie potrafi się poprawnie wysłowić.
  • Odpowiedz
@Zulf: To dotarło po godzinie czy 30 minutach? Tak samo ściemniasz pani Monice jak nam, buc i awanturnik z ciebie. Btw, robiłam 3 czy 4 reklamacje przez glovo i zawsze przyjęte w ciągu godziny.
  • Odpowiedz
@Zulf: Widzę, że przegląd ceramiki sam się dziś zrobił.

Nie wpadłeś dzbanie na pomysł, że zdjęcie 'zimnego' jedzenia nie jest elementem weryfikacji, że jest zimne, tylko tego czy w ogóle mówimy o tym samym zamówieniu? Weryfikacja, ze w ogóle je masz, dostałeś, sprawdziłeś czy zimne. Tego. Konkretnego. Zamówienia. Bo Monika nie wie, czy nie zamówiłes 5 big maców z 5 barów i próbujesz ich teraz #!$%@?ć na zwrot.
  • Odpowiedz
@Limonene

@Zulf: Czemu jej nie chcesz zrobić tego zdjęcia? xd


Bo #!$%@?ł wszystko ze smakiem, ale doszedł do wniosku, że jakby mu za to jeszcze zwrócili kasę, to by było jeszcze lepiej.
  • Odpowiedz