Wpis z mikrobloga

@stopaotestuje: Toyoty udawadniają że czas do setki przestaje być wystarczającym pomiarem dynamiki samochodu. Chociaż nawet recenzenci po 1-2 próbach katalogowego 0-100 już nie osiągają. Prawdziwa jazda zaczyna się powyżej 100 kiedy działa tylko silnik spalinowy, auto wyje a zanim się rozbuja to nic nie wyprzedzi. wirtualne konie. Sama "redukcja biegu" trwa bardzo długo a i tak wydaje się że maksymalnej mocy z silnika spalinowego nigdy nie dostajemy "na stałe"

Trzeba śmiało
  • Odpowiedz
@stopaotestuje: zajebiście tani, biorąc poprawkę na fakt, że trzeba wydać ćwierć miliona aby sobie taki kupić XD

Tanie i ekonomiczne to jest auto w 4 cyfrowej kwocie za gotówkę, benzyna z gazem albo dobry diesel. Oba auta robią to samo a starsze może mieć nawet lepsze wyposażenie i w niczym nie odbiegać w praktyce, jak również dawać nawet lepsze osiągi.
I to wszystko za ułamek kwoty jaką trzeba wydać na takie
  • Odpowiedz
  • 1
@rtp_diov Zależy czego się ooczekuje, ale do spokojnej jazdy to tu już jest ok. Co innego te modele z 1.8 czy 1.5 Dopiero najnowsza generacja 1.8 140km już tam lepiej jedzie. Plus taki, że te przekładnie raczej są na cały okres aż do zezłomowania, o ile mają w sobie olej.
  • Odpowiedz
@SzubiDubiDu: ehh, miałem taką 1995 sprowadzoną z kanady, 3.0 LPG w automacie. wspaniały samochód. kupiłem go kilka stówek drożej niż cena złomu i uratowałem od złomowania praktycznie kompleksowo remontując. aż się łezka zakręciła
  • Odpowiedz