Wpis z mikrobloga

Wie ktoś jaka pula kredytów 2% zostanie przyznana w roku 2023?

Nie pogardzę także równymi artykułami odnośnie tychże kredytów, jakie są opinie itd. Totalnie nie znam się na temacie a wypadałoby za jakis czas podjąć pierwsze kroki wiec gdzie indziej pytać jak nie na wykopie. #nieruchomosci #kredyt
  • 15
@kwiato Cześć. Jestem praktykiem tematu i opisałem kredyt 2%, zarówno z perspektywy szerszej, ekonomicznej, jak i w ujęciu konsumenta. Polecam sprawdzić ten wpis oraz inne mojego autorstwa na temat finansów, zakupu nieruchomości, kredytów czy ubezpieczeń.

W jednym zdaniu można po prostu stwierdzić, że jeśli spełniasz warunki programu powinnieneś z niego skorzystać. To będzie najtańszy możliwy kredyt w najbliższych latach. A ceny mogą nadal się umacniać w wyniku słabnącej złotówki.

https://wykop.pl/wpis/70920659/wpis
na pierwsze kroki to już może być za późno, ale zależy gdzie kupujesz i jakie masz oczekiwania.


@majkel88: tzn. jak jeszcze nie pytałem się banków, to mogę już wypłacać oszczędności i kupować za gotówkę? :<
@GeDox: banków nie ma o co pytać, najpierw musisz znaleźć kogoś, kto ci mieszkanie zarezerwuje i będzie trzymał zablokowane przez kilka miesięcy. Na pierwotnym może się udać jak deweloper ma problem ze sprzedażą, a na wtórnym to życzę powodzenia w szukaniu łosia, który będzie czekał.
a na wtórnym to życzę powodzenia w szukaniu łosia, który będzie czekał.


@majkel88: mam na oku domek, a łoś go nie może sprzedać od dłuższego czasu i tylko zbija z ceny xD
@ksiezycoweNieruchy nie przy BK2%. Popytaj deweloperów - wielu po wspomnieniu BK2% przez klienta na wstępie mówi wprost o braku możliwości rezerwacji. Mówię o Poznaniu, ale z tego co słyszę podobnie jest w Wawie, Wrocławiu itp. Dewowie (słusznie) obawiają się tego programu, bo jest duża szansa, że będzie podobną klapą jak poprzednie programy pisowców. A dodatkowo nie ustawia ich wizja potencjalnego hajsu w przyszłości, wielu z nich potrzebuje hajsu ze pierwszych transzy już