Wpis z mikrobloga

@Zakala_Wadowic: Z takich moich subiektywnych odczuć z tej gry, mogę ci wypisać parę rzeczy
z plusów:

+fabuła, choć kliszowa od 0 do bohatera, jest całkiem przyjemna, postacie NPC całkiem fajnie napisane, no chciało się tą historię poznawać dalej, również w questach pobocznych autorzy dowieźli, a jeden z pierwszych qeustów pobocznych dla myśliwego, w którym staramy się wytropić ptaki w lesie, to jest coś, czego w grach jeszcze nie odczułem, takiego poziomu
@bary94pl: nie zgadzam sie calkowicie, dla mnie te fantasy sredniowiecze bylo nudne, magia i inne pierdy, tutaj mamy realizm fajnie odwzorowane sredniowieczne klimaty miast, zycia w tamtym okresie. Dojrzala gra a nie glupoty dla malolatow gdzie zabijasz smoki..
@RandomowyTyp: No cóż. Każdy ma swoje preferencje. Ale jak mam być szczery, jeśli chodzi o typową grę średniowieczną bez fantasy, zdecydowanie bardziej podchodzi mi motyw Mount&Blade, gdzie zarządzamy armiami, w sensie, że bitwy wygrywa armia, a nie jeden parobek, który jest one man army jak w Kingdom Come.
Do tego typu rozgrywki one man army zdecydowanie bardziej pasuje fantasy, gdzie mamy magię i wybrańców bogów itd. i tutaj właśnie KC:D zwyczajnie