Aktywne Wpisy
janek_kombajnista +326
#sejm
Naftali_Aronowicz +180
Zrobiłem to. Po 15 latach #!$%@?, w ciągłym stresie, z ludźmi opętanymi tzw sukcesem rzuciłem to wszystko w #!$%@?. Skończyło się wielkie międzynarodowe korpo i wielkie miasta Europy. Nie mam już na to siły i ochoty. Jest obecnie wiocha gdzie nikogo nie ma, jedno auto na pół h przejeżdża. Nie rozmawiałem z nikim oprócz kobiety i vr od miesiąca. Góry, lasy, geriatria i wieczny spokój, tego mi było potrzeba żeby nie zwariować
I nie, argument ze "rynek sam to wyreguluje" to jest mokry sen korwinisty. Korporacje daza do maksymalizacji zyskow, i najchetniej by Ci dalej sprzedawaly ten sam samochod co 40 lat temu, bez pasow bezpieczenstwa, bez poduszek, z #!$%@? 2.0 ktore ma 100KM, bo jest to tansze niz praca nad nowymy rozwiazaniami.
Natomiast przez taka narracje jaka jest prowadzona teraz, za 12 lat wszyscy beda w Polsce zdziwieni, ze "ojoj, zakaz od przyszlego roku, zla unia", dlatego ze po raz kolejny zmiast przekuc to na szanse, dla polskiego przemysly, my #!$%@? glupoty o tym ze to nie ma sensu i UE jest zla. Tak samo bylo z wiatrakami, panelami i tak dalej.
#niepopularnaopinia #samochody #uniaeuropejska
Elektryki są dobrą alternatywą do
@Napleton: No do tego nawiazuje, ze tak wyglada wszystko w tym kraju: zmiany sa oglaszane lata wczesniej, i jedyne co z nich wynika to janusz kowalski krzyczacy "polski wungiel!"
Mieszkam w takiej części kraju gdzie zdarzają się srogie mrozy i nie wyobrażam sobie żeby taki samochód był w stanie spełnić swoje zadanie przez cały dzień pracy
@IIIlIII: no tak samo jak z regeneracja czesci, i absurdalnymi czasem problemami z cenami w czesci w ASO. Problem naprawialnosci na pewno sie poprawi, bo producenci tez widza ze klient chce miec mozliwosc naprawy. Zoabcz sobie to: https://www.youtube.com/watch?v=QAGPbKcGey8 bateria jest modulowa i mozna juz w tym Audi wymieniac moduly. Takze spokojnie, jeszcze 12 lat, sporo sie zmieni.
@IIIlIII: Jeszcze jeden komentarz: ten problem nie jest stricte problemem elektrykow, nic nie stoi na przeszkodzie zeby Ci ubezpieczyciel odmowil wyplaty bezpieczenstwa jak na miejscu wypadku beda kawalki szpachli? No teoretycznie nic. ALE jednoczesnie jest nacisk na "right to repair" wiec mysle ze nie ma co panikowac.
@Awsed: Gdyby tak było, to łada byłaby bardzo wartościową firmą ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Korporacje zarabiają na sprzedaży i serwisie nowych samochodów. Gdyby trzaskali cały czas to samo, to rynek by się nasycił, bo po co zmieniać samochód skoro w sprzedaży jest wciąż ten sam model?
@Awsed: Tak to nie jest problem jak możesz to zrobić gdzie chcesz i kiedy chcesz, a jak musisz planować podróż pod samochód i jego ładowanie to już mocno średnia opcja z tym zatrzymaniem na siłę.
Tylko zamiast wykorzystac tą szanse, bo mamy 12 lat jeszcze, to polska dazy do autodestrukcji i zamiast wykorzystac kolejna szanse to jest #!$%@? glupot. Tak jak #!$%@? z wiatrakami: "nie
@Awsed: przymusowe wprowadzanie low emission zone na zachodzie, a teraz i u nas sugeruje zupełnie coś innego.