Wpis z mikrobloga

@Zubern: ja w fabi 1.6 TDI zszedłem do 4.6 przy 3 ludziach z walizami na pokładzie z włączoną klimą
A średnio na trasie 110-120
Stary pasek 2.0 TDI 5,2 na tej samej trasie z takim samym zestawem
@Zubern: problem z dieslem jest taki, że jak Ci się #!$%@? ekologia w aucie to mechanik poleci Ci ja wyciąć, a ludziom ten pomysł się podoba i wycina wwzytsko leci. Potem spełnia normę euro 0.
@gorylwemgle a dziwisz się?

właśnie padł mi zawór EGR i autem się jeździć nie da.

jest na to akcja serwisowa ale czas oczekiwania na wymianę to 3 miesiące. cały czas chodzi mi po głowie zaślepka i wyprogramowanie tego #!$%@? praktycznie od ręki.
@open_or_die: oczywiście, że się dziwię. Bo o ile w nowych autach jest to faktycznie irytujące to o tyle w przypadku starych aut większość osób kupuje diesla, który nie nadaje się do miasta, a ludzie mają to w pompie i potem wycinają wszystko jak leci. W przypadku aut nowych, gdzie normy wymuszają montowanie tej ekologi niezależnie czy to benzyna, czy diesel uważam, że jest to trochę idiotyczne, zwłaszcza jeżeli tak jak w
takiego Kowalskiego nie stać na zmianę, tylko jeździ wciąż starym samochodem. No po prostu genialna logika


@Kexu: wiek auta wzrósł z 11,6 do 15,6 średni, ale zaraz zakażą wjazdu do miasta w zależności od normy albo będzie płatny wjazd

To, ze ktos jeździ zajechanym trupem i w sumie nie wiem jak przechodzi przeglad, nie znaczy, to wina diagnosty, ktory przepuszcza trupy.


@KupujacKarmeDlaKotaNieMajacKota: dokładnie nawet jak się założy 1/3 do diesle