Wpis z mikrobloga

@Mr_Rolex: Where problem, mam wolnossące 1.4 75 KM przy masie 1100 kg (często +załadunek) i robię większość beemek na trasie (oprócz tych wyglądających na policyjne ( ͡° ͜ʖ ͡°)). Wyprzedzać da się prawie wszystkim, tylko trza umić.

1. Zawsze zachowuj odstęp od poprzedzającego pojazdu, a zwłaszcza gdy zamierzasz go wyprzedzić na dwukierunkowej jednopasmówce. Obserwując przeciwny pas i drogę przed sobą widzisz w ten sposób więcej, a do
@urojony_uzurpator: ale jak lece autostradą to legalnie mogę 140km/h. sam czasami czuje jak tiry mijam że autem zarzuca i wtedy wracam grzecznie na prawy pas ale czasami jak jest pusta droga i z górki to grzech nie sprawdzić max mocy ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@urojony_uzurpator: seicento wbrew pozorom szybko się rozpędza do 100. przynajmniej z perspektywy kierowcy to 20s a potem już w zależności od ruchu i przeszkód terenowych albo lecisz prawym za tirem albo yolo i król lewego pasa(oczywiście o ile nie ma innych aut za mną bo szanuje innych uczestników ruchu)
@Mr_Rolex: wyprzedzanie jest banalnie proste i jest to mój zdecydowany faworyt jeśli chodzi o manewry drogowe.
Daje mi najwięcej frajdy.
I nieważne czy jadę 2 litrowym dieslem 150koni, czy wolnossącą benzyną 1.1
Jak masz umiejętności to wyprzedzisz każdym.
Czasy fiata 126p i lanosa wspominam najlepiej. Aha no i cinquecento też było spoko.
Te auta miały "duszę".
Bez zbędnych bajerów jak abs-y, esp-y, poduszki itd.
Byłeś tylko ty i 700kg czystego złomu
oddalasz się na ~200 metrów od pojazdu który chcesz wyprzedzić, wciskasz gaz, rozpędzasz się


@CheSlaw: standard i nie trzeba robić nie wiadomo jakich przyczajek. Corsą 75KM jeździłem dużo i tylko przy bardzo dużym ruchu miałem problem z wyprzedzaniem. Za to jak już się nauczysz prawidłowo wyprzedzać to przy przesiadce na 140KM wyprzedzanie trwa moment