Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Rachey: Po prostu wiem jakie opcje mi przysługują przy awarii. Podstawili mi po godzinie takie coś, więc nie jest źle ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@myszczur: najgorsze chyba te tablice ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@aksal89 przy pojawieniu się blędów czyjnika martwego pola serwis polecil mi odpiąć na chwilę akumulator.
Po ponownym podłączniu akumulatora zaswiecił sie tryb awaryjny i koniec jazdy.
Auto miało kilka tygodni.
  • Odpowiedz
@myszczur: Kiedyś byli takie czasy, że jak się robiło update Ista P i leciała cała fura to trwało to parę godzin, chłopaki w serwisach zostawiali fury na noc bo nie było kiedy tego robić xD
Teraz jest tryb expert i lecisz jeden sterownik jak musisz, temat też wymaga mocnego prostownika bo to piekielnie prądożerne.
  • Odpowiedz
@Polacco00: kazde w miare mlode auto, nawet jesli tego nie widac bo nie ma „ekranow, asystentow” etc. ma szereg sterownikow - silnik, skrzynia, cala buda ze swiatelkami zamkami wycieraczkami etc, uklad hamowania itd itp - i tam soft pisza ludzie, i pomylki sie zdarzaja. Nawet jak jedziesz na roczny przeglad do aso to Ci moga wpalic nowy soft po cichu.
Wiadomo im nowsze auto tym wiecej „dodatkow” wiec skala / widocznosc
  • Odpowiedz