Aktywne Wpisy
Kopyto96 +220
Ten typ to fenomen xD Wrzuca kilkanaście filmów w miesiącu, za każde lekko ponad milion wyświetleń, zbija pewnie grube siano przy takiej ilości i monetyzacji, a po prostu recenzuje obiektywnie żarcie. I to z reguły takie proste żarcie. I to jest proszę Państwa NISZA. On się w nią wbił.
Tak, nisza, bo po prostu każdy już się zdążył sprzedać i jeździ wypolerować berło za hajs xD Czyli nagrać, jakie to super jedzenie
Tak, nisza, bo po prostu każdy już się zdążył sprzedać i jeździ wypolerować berło za hajs xD Czyli nagrać, jakie to super jedzenie
daeun +60
Tatuaż jest fajny. Tak. Gdy masz naście lat, fiu-bździu w glowie, a Twoje życie to głównie impreski w towarzystwie YOLO koleżanek. XD
Pózniej przychodzi etap stabilizacji, z biegiem lat stajesz sie żoną, pozniej matką i dorabiasz się wnuków. Wtedy zaczynasz zauważać że ten czaderski motyw wilka, który był taki COOL w 2002 roku srednio już pasuje Tobie jako babci i kobiecie na stanowisku.
Zaczynasz wiec, podobnie jak Ewelina Lisowska, mysleć nad laserowym
Pózniej przychodzi etap stabilizacji, z biegiem lat stajesz sie żoną, pozniej matką i dorabiasz się wnuków. Wtedy zaczynasz zauważać że ten czaderski motyw wilka, który był taki COOL w 2002 roku srednio już pasuje Tobie jako babci i kobiecie na stanowisku.
Zaczynasz wiec, podobnie jak Ewelina Lisowska, mysleć nad laserowym
https://www.youtube.com/watch?v=SupvB2K392g
#tesla #motoryzacja #samochody
w sumie byłem przekonany, że tak to właśnie jest zrobione w autach z taką kierownicą
https://www.youtube.com/shorts/uMpxRIaUCco
Znaczy nie wiem jak to jest w hypercarach, ale może tam być przekładnia jak w F1, gdzie maksymalny skręt to po prostu te ~180 stopni i te samochody poza torami nie mają większego sensu.
Toyota/Lexus w swoim elektryku mają mieć opcję wolantu i wtedy właśnie układ ze zmiennym przełożeniem.
A Tesla po prostu wymieniła samo koło,
W BMW powinno być obowiązkowe i nie powinni wydawać auta bez takiego szkolenia.
@JC97: To tego dosyć często nie działają
Koleś wcześniej miał zdaje
Odradzam też 3 i Y. Mam najnowszego Y i uważam że tez będziesz kisnąć, a jeśli jesteś zdecydowany to polecam
Ludzkość: ponad 100 lat nauki o ergonomii prowadzenia samochodu. Szukanie najlepszy rozwiązań, aby dopasować pojazd do człowieka.
Tesla: a na #!$%@? to komu?
Jak wiele zalet samochód by nie miał, jeśli absolutne podstawy są w nim #!$%@? to nie nadaje się do niczego. W 3/Y podstawy nie są #!$%@?.