Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@XAndreX: sigma aura 80 - stvzo, znośny czas pracy na baterii, niezły zasięg. Fatalna widoczność na boki, a raczej jej brak. Zakręty, skrzyżowania przejeżdżam "na pamięć"
+ moon comet-x pro.
  • Odpowiedz
@XAndreX:
PROX Aero F III - chyba najlepszy stosunek cena/jakość i dostępna od ręki.
Największa wada: dołączony uchwyt dosyć szybko pęka. Mam dwie i dwa załatwione uchwyty - jeżdżę na sylikonowych opaskach. Lampki raczej niezniszczalne (błoto, burze, śnieg, etc). Niestety niewymienna bateria, ale moja pierwsza dopiero po dwóch latach dosyć intensywnego jeżdżenia trzyma krócej.
  • Odpowiedz
@dybligliniaczek sam ostatnio kupiłem Aero F III w zestawie z lampka tylna, ale nie miałem jeszcze okazji testować. A o co chodzi z tym uchwytem, bo nie po raz pierwszy czytam, że jest problem. Do się jakoś na trytyki złapać?
  • Odpowiedz
A o co chodzi z tym uchwytem, bo nie po raz pierwszy czytam, że jest problem


@bladybezczel: Dosyć szybko pęka to miejsce gdzie jest przeprowadzona ta silikonowa opaska. Jak luźno zapniesz to lampka się rusza, jak mocno zapniesz to naprężenia powodują że prędzej czy później to pęknie.
Teraz to mam podczepione do uchwytu z nawigacją, wcześniej radziłem sobie przy pomocy takich opasek jak na obrazku, ale one też pękają (chyba trafiłem
dybligliniaczek - > A o co chodzi z tym uchwytem, bo nie po raz pierwszy czytam, że j...

źródło: comment_1672222295bVX9jkaKeh5OAmNYcAdYum.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Prox Crater + Convoy jako szerokie (bo na długość nie daje dużo więcej, ale za to doświetla całą okolicę ( ͡° ͜ʖ ͡°))

Jeśli celujesz w jazdy drogowe lub nocne przez miasto to imho zdecydowanie warto dopłacić do Lumintopa - ma prawdziwe odcięcie. Te od Proxa to trochę proteza, która jedtnie zmniejsza oślepianie i dalej nie można w pełni oświetlić drogi
@XAndreX:
  • Odpowiedz
@Aramil @dybligliniaczek @bladybezczel @trzyes Co sądzicie o tym oświetleniu: [Retoo 1800 lm](https://allegro.pl/oferta/lampka-rowerowa-led-przod-1800-lumenow-mocna-tyl-12827492058?) w porównaniu do tego Aero3?
Właśnie zależałoby mi na tym by założyć i już tego w ogóle nie ruszać (poza ładowaniem) czyli problemy z uchwytem już ją wykluczają.
Czas kilku godzin na ładowaniu też dla mnie jest średni (najlepiej gdyby wytrzymywała kilkanaście godzin na 1 cyklu) ale ok, to jest do przełknięcia, bo od biedy mogę się wspomóc jakimś
  • Odpowiedz
BBB nanostrike 600


@ElektrizPL: IPX4 - jak jeździsz w deszczu to odradzam.
Ta Retoo wg specyfikacji wygląda spoko. Na oko też wygląda że jest bardzo duża. Raz zamówiłem jakąś lampkę która miała mieć długi czas ale była jak na moje standardy "ogromna" i odesłałem - nie pamiętam już co to było :).
1200 lumentów to jest overkill, no chyba że jeździsz po jakichś leśnych szlakach w nocy.

Prox Aero nie jest
  • Odpowiedz
@dybligliniaczek: wielkie dzięki za odpowiedź.
Właśnie deszczu unikam na rowerze jak ognia, także zgodnie z resztą co napisałeś o Retoo, to byłoby dla mnie teoretycznie idealne światło :]

Też nie lubię tych szybkich flashów jak widzę u innych.
To chyba tylko sens jako tryb odpowiedzi, gdy ktoś jeździ z przeciwka na drogowych ;>

Takie rozwiązanie ze "skanem" od lewej do prawej samo w sobie wydaje się genialne, tylko nie wiem czy
  • Odpowiedz
Takie rozwiązanie ze "skanem" od lewej do prawej samo w sobie wydaje się genialne, tylko nie wiem czy nie utrudnia widoczności przed sobą czerwona barwa światła tego Zeta S.


@ElektrizPL: Jest też wersja biała. Jako lampkę do oświetlania drogi to nie polecam, chyba że awaryjnie. Jako taką pozycyjną jak najbardziej. No i bateria tutaj jest mała, nie wiem dokładnie ile trzyma ten pulsujący tryb, ale raczej bliżej 3h niż 5. Włączam
dybligliniaczek - > Takie rozwiązanie ze "skanem" od lewej do prawej samo w sobie wyd...

źródło: comment_1672280447ubpA9fVqPc0f3pydd9fLuw.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz