Wpis z mikrobloga

I tak to się żyje w tym cedepie:

- Wiedźmin 3 jest na starej wersji Red Engine, która używa tylko DX11
- Nowe bajery graficzne, w tym te od Nvidii, wymagają DX12
- W firmie nie został już prawie nikt kto ogarnia ich własny silnik (a zwłaszcza wersję sprzed 7 lat), całe studio przechodzi na Unreal Engine 5
- Do whakowania DX12 do Wiedźmina użyto deweloperskiego API D3D11On12 które służy do stopniowego portowania na DX12 i nie powinno być stosowane produkcyjnie. Czy niskopoziomowy kod silnika został w jakimkolwiek stopniu dostosowany do DX12 - nigdy się nie dowiemy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
- Cytat z dokumentacji Microsoftu: "D3D11On12 has not been optimized for performance. There will likely be moderate CPU overhead compared to a standard D3D11 driver, minimal GPU overhead, and there is known to be significant memory overhead. Therefore it is not recommended to use D3D11On12 for complicated 3D scenes, and it is instead recommended for simple scenes, or 2D rendering." - link
- Brak profitu xD

#wiedzmin3 #pcmasterrace
wylinialeLinoleum - I tak to się żyje w tym cedepie:

- Wiedźmin 3 jest na starej w...

źródło: comment_1671061935vCF2e9AISRDOf126c2Fl35.jpg

Pobierz
  • 32