Wpis z mikrobloga

@Poldek0000: jestem rocznik 84. w szkole nauczono mnie takich operatorów działań: + - : *. Czy coś się zmieniło?
Między dwójką a nawiasem zgodnie z tym nie ma operatora więc to nie ma sensu

jak ktoś chce być cwaniakiem, że mnożenie i dzielenie równoważne i jedziemy od lewej, to zgoda, ale wstaw znak mnożenia.
jak ktoś chce być cwaniakiem, że dzielenie zastępuje kreskę ułamkową, to niech resztę po dzieleniu weźmie w
  • Odpowiedz
  • 3
@Poldek0000 zapis z obrazka z długą kredka ułamkowa powinien być imho taki: 6%[2(1+2)]. Wtedy widać że dzielisz 6 przez całe wyrażenie i masz długa kreskę ułamkowa.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Poldek0000: jestem rocznik 84. w szkole nauczono mnie takich operatorów działań: + - : *. Czy coś się zmieniło?

Między dwójką a nawiasem zgodnie z tym nie ma operatora więc to nie ma sensu


jak ktoś chce być cwaniakiem, że mnożenie i dzielenie równoważne i jedziemy od lewej, to zgoda, ale wstaw znak mnożenia.

jak ktoś chce być cwaniakiem, że dzielenie zastępuje kreskę ułamkową, to niech resztę po dzieleniu weźmie w
  • Odpowiedz
@Poldek0000: wykopki, dorosłe chłopy debatują nad kolejnością wykonywania działań, która jest przedstawiana chyba w 2 klasie podstawówki xD gdzie wyście się uchowali? Zamiast do wojska, trzeba was na 30 dni na politechnikę na przeszkolenie wysłać (albo do podstawówki z powrotem). xD
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Poldek0000: wykopki, dorosłe chłopy debatują nad kolejnością wykonywania działań, która jest przedstawiana chyba w 2 klasie podstawówki xD gdzie wyście się uchowali? Zamiast do wojska, trzeba was na 30 dni na politechnikę na przeszkolenie wysłać (albo do podstawówki z powrotem). xD
@Speedy: to rozmowa o implementacji java.math vs (język kalkulatora sv.pam)
  • Odpowiedz