Wpis z mikrobloga

@Shinyz0: Przecież otwarcie tych drzwi to nic trudnego, sam jeżdżę tą linią do Warszawy często i nigdy nie miałem problemów żeby drzwi otworzyć xD
  • Odpowiedz
@Shinyz0: po prostu należy unikać tlk i wybierać IC. Ceny za bilet są takie same (choć tak opłaca się teraz kupować przez super promo). A drzwi się łatwo otwiera, tylko nie można stać na tym podeście i pociąg musi stać w miejscu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 6
@Shinyz0: ale one są łatwe do otwarcia i zamykania. Problem jest w tym, że leży ich serwis. Jak drzwi ciężko chodzą, trzeba to zgłosić kierownikowi pociągu, który wpisze ta usterkę do książki serwisowej. Wtedy na postoju, wagon ten zostanie wyłączony z eksploatacji i trafi na warsztat. Niestety ale tak od siebie nikt tego nie zrobi, no chyba że wagon trafi na P3.
  • Odpowiedz
@Andczej: @Shinyz0:
Zawsze jak wracałem ze studiów albo jechałem na studia i był przepełniony pociąg i musiałem obok nich stać.
Bałem się, że jakaś pani poprosi mnie żebym pomógł jej je otworzyć a akurat mi się tym razem trafią jakieś zardzewiałe, że ni ciula nie ruszą.
  • Odpowiedz
@Shinyz0: @#!$%@?: do tego dochodzi tajemna wiedza o tym, że zwolnienie blokady następuje pare sekund po całkowitym zatrzymaniu pociągu. A osły często już na nie napierają, jak pociag jeszcze się toczy i wtedy szok i zdziwienie, że się nie otwierają
  • Odpowiedz
@Shinyz0: Łatwo je otworzyć. Dużo to lepsze niż te drzwi z przyciskiem. Jak są zepsute to i tak się nie otworzą, a zanim to ogarniesz, to niekoniecznie zdążysz do kolejnych :) A te eleganckie, kompletnie bezawaryjne, nie wiem, nie jestem fit, jestem kobietą i bez problemu je otwieram.
  • Odpowiedz