Wpis z mikrobloga

@Atreyu: Nie mam porównania z infolinią bo pracowałem tylko w salonie. Najgorsze były karyny/grażyny które przychodziły z "wielką mordą" że jej telefon nie działa. Na spokojnie sprawdzam w systemie a tam blokada bo faktury nie opłacone.( pow 3 miesiecy następowała blokada) Niestety taka sytuacja była częsta więc w pierwszej kolejności sprawdzałem czy opłaciła rachunek. Na informację że ma opłacić faktury za każdym razem byłem zbesztany od góry do dołu
@Atreyu: Ja tez, dokładnie to pomoc techniczna i właśnie agresorzy byli najlepsi szczególnie ci około 30-40, największy ból dupy mieli zawsze wiedzieli lepiej. Stare baby jak się je instruowalo to wszystko z PC/modemem mogły zrobić. Natomiast cwaniaki odbijali się od ściany XD Im bardziej agresywni tym mniej mogli ze mną załatwić, a czas szybciej leciał. Przed ta robota nigdy bym nie pomyślał, ze tyle debili jest w społeczeństwie.
@MrMacix: a mnie zastanawia skąd w salonach typu play, canal+, orange zawsze jest tyle ludzi. Ostatnio byłem w jakieś galerii to punkty "z kablówką" były dosłownie oblężone xD Emeryci, matki z dziećmi, oskarki, janusze cały przekrój. Ja kupiłem kartę do tel, aktywowałem jakiś tam pakiet i tyle. Internet + kablówka w UPC załatwione przez infolinię. Co ci ludzie tak negocjują w tych salonach? Deal życia? Dziesiąty kanał sportowy na dekoderze?
Popracowałem kiedyś 2 tyg na infolinii, zawsze jestem miły dla ludzi na infolinii xD, bo darciem japy nic nie załatwisz.

No chyba ze konsultant jest niemiły ewentualnie kompletnie nie ogarnia, Ale lepiej chyba drugi raz zadzwonić niż użerać sie z tamtym.

Najgorzej jak wiesz ze problem nje jest po Twojej stronie, jesteś osoba techniczna a i tak sie upierają przy swoim, ale takie procedury ¯_(ツ)_/¯
@6502: Co ty pitolisz? Jak zwykle pan i znawca wie lepiej XD
Te wszystkie skrypty i to nie tylko u jakiegoś gowno dostawcy internetu pisane są w konkretnym celu. Wystarczy zamknąć japę, nie mądrkować i słuchać co ci typ gada. No ale jak lubisz sobie życie utrudniać.
@domp12 oj tak, to jest najpiękniejsze (ja akurat infolinia) i takie sprawy są cały czas agresywni, roszczeniowi. Nie opłacają po 3-4 faktury dzwonią że 2 min poszedł przelew natychmiastowy i dlaczego jeszcze nie działa. Kisne wtedy mocno, od razu zaczyna się o sądach, UOKiK jakieś próby straszenia, kierownicy, dyrektorzy mają OD RAZU URUCHOMIC BO JA PŁACE.