Aktywne Wpisy
oficjalniemartwa +21
Mam taką popieprzoną aurę, że ludzie, nawet gdy mnie słabo znają, to się przede mną otwierają i zaczynają zwierzać niepytani nawet przeze mnie o żaden szczegół ze swojego życia. Przelewają to wszystko na mnie, a ja potem siedzę na Mirko o 3 w nocy, bo nie mogę spać dźwigając w głowie historie innych osób, bez własnej zgody.
Nie wyspałam się chyba już od 15 lat...
Nie wyspałam się chyba już od 15 lat...
Hopsa +3
Czy to zdjęcie wygląda estetycznie?
Głównie mam na myśli czy usta i zęby są ładne hah
#kiciochpyta #pytanie #rozowepaski #niebieskiepaski #tinder
Głównie mam na myśli czy usta i zęby są ładne hah
#kiciochpyta #pytanie #rozowepaski #niebieskiepaski #tinder
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Jakbyście ocenili tego #opel pod względem awaryjność i kosztu wymiany części
https://www.otomoto.pl/oferta/opel-signum-1-8-122km-benzyna-dvd-nawigacja-polskora-pakiet-chrom-stan-perfekt-ID6F2wA0.html
Chciałbym do niego też zamontować #lpg. Nadawałby się do tego?
#samochody
1. Cena jak za ten silnik i wyposażenie IMO mocno przesadzona.
2. 122KM w tej budzie się po prostu przemieszcza. W swoim mam 1.9cdti, 184KM/430Nm i mogę powiedzieć, że w miarę dynamicznie się przemieszcza, nic poza tym. Ciężka buda robi swoje.
3. Naprawy tanie, poziom Passata B5. Awaryjność znikoma. W swoim przez ostatnie 1.5roku/50 tys km zrobiłem amortyzatory i sprężyny tył, łączniki stabilizatora przód, zacisk hamulcowy jeden, poduszkę i lozysko
Za wikipedią
W 2005 roku auto przeszło face lifting. Zmodernizowano m.in. przednie reflektory oraz zderzak[12]. Przy okazji liftingu zwiększono moc silnika benzynowego 1.8 16V ze 122 KM do 140 KM[12]
Ogólnie ten silnik jest bardzo w porządku i tak naprawdę nie ma co w nim się popsuć, a nawet jest to koszta naprawy niewielkie. Należy zwrócić uwagę na to, w jakiej ilości i czy pali olej. Z kolei wersja 140 konna jest już droższa w obsłudze ze względu
to auto z linka jest z 2006. Tak na logikę, to przejściówki powinny być w 2005, ale kto ich tam wie. To GM ¯_(ツ)_/¯
@Maglite: w polifcie występowały dwie wersje 1.8 122km o oznaczeniu z18xe. I 1.8 140km o oznaczeniu z18xer.
W tym 1,9 150KM Klapy w kolektorze już robiłeś czy ktoś przed tobą je usunął, EGR już wykastrowany?
Zrobiona mapa to i wtryski będą Cię czekać.
Pojęcia UEC, CIM są już Ci znane? Zresztą pozostała elektryka to też niezła przygoda - jedne z lepszych to oprawki żarówek przednich kierunkowskazów co lubią wypalać się że stykami gniazda lampy. Nadkola z tyłu już robione
Zawieszenie poza drogimi łożyskami które wymienia się wraz z cala piasta (jak padnie sam czujnik ABS to też) to w miarę normalne koszta. Przy większych przebiegach często tylne wahacze bez wycinania się nie wymienia.
Blacharka w signum czy Vectra kombi
Wtryski sprawdzone, nie dają oznak zbliżającej się wymiany, zresztą te wtryski to zwykle elektromagnetyczne Bosche, to nie jest jakiś wrażliwy temat.
Mapa nie ma na to większego wpływu, wystarczy nie robić jej u pierwszego lepszego tunera w stodole. To już siódmy diesel którym jeżdżę po mapie i problemów brak. Ba, mam nawet oryginalnego DPFa, nieruszanego
Vectra/Signum to samochód dla kogoś kto umie i lubi sobie podłubać- inaczej kaplica lub worek pieniędzy.
Oczywiście nie należy oczekiwać kosztów napraw jak w VW Polo,