Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Kupilibyście mieszkanie w mieście bez rynku pracy w waszej branży? Jestem programistą, nie lubie dużych miast, myśle nad kupnem mieszkania w małym mieście które mi się podoba, ceny spoko bo 5-7k/m2, ale do dużego miasta jest 100km (godzina pociagiem/autem), wszystko mi pasuje idealnie, ale boje się troche, wejsć teraz w kredyt na minimum 10 lat, a skąd mam wiedzieć czy nagle firmy z jakiegoś powodu nie wrócą do stacjonarnej pracy, a wtedy dojeżdać po 1,5h w jedną strone to masakra.
Co myślicie, duże ryzyko, czy raczej nie wróci praca stacjo i kupować nie bać się?
#nieruchomosci #programista15k

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #635ef6da9ab149d41b70fa51
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: LeVentLeCri
Przekaż darowiznę
  • 17
@AnonimoweMirkoWyznania: wiele osób ma argument że jak się zacznie kryzys to pierwsi polecą zdalni. Moim zdaniem bzdura, bo kryzys oznacza brak środków na bezsensowne wydatki, a skoro zdalni są tańsi to po co przepłacać? To middle managerowie, fanatycy pracy stacjonarnej, są pierwsi do odstrzału.

Jeśli nie lubisz dużych miast to definitywnie kupuj. Jedna wada o której mogłeś nie pomyśleć to edukacja dla dziecka – licea na zadupiach są często słabej jakości
@AnonimoweMirkoWyznania: Tak długo jak bedzie rynek pracownika to praca zdalna zostanie z nami. W najgorszym przypadku będziesz miał trochę niższą stawkę. Z tym zakupem mieszkania to poobserwuj rynek jeszcze przynajmniej parę miesięcy, w małych miastach ceny spadną najbardziej i pewnie najszybciej.
@AnonimoweMirkoWyznania nie, bo małe miasta są nie do życia i nie bez powodu jest tam taniej.
Nie wróciłbym do rodzinnego 100k miasta ze względu na: