Wpis z mikrobloga

Szukam perfum na prezent. Wiem że jest tu dużo speców, sam jednak jestem laikiem, i też dla takiego laika kupuję, a w sumie to dla dwóch różnych znajomych. I nie myślę o niczym wymyślnym, raczej sprawdzone zapachy, Dior Sauvage albo Bleu de Chanel. Tylko chciałbym się zmieścić poniżej 400zł za butelkę, i z tego co widzę w normalnych sklepach to Dior Sauvage wodę toaletową 100ml można dostać, za jakieś 370zł. Brać i nie rozmyślać zbyt długo, czy z mniej pewnych sklepów szukać?
A może w ogóle coś innego proponujecie? Jestem otwarty na wszystkie opcje, prezent niespodzianka więc i tak nie spytam o zdanie.
#perfumy
  • 14
@Pr2speQ: EDP tez juz chyba nie bo mialem probke z batchem 2d02 2022 i godzina projekcji XD Mam flaszke 2016 EDT to ma atomowe parametry. Psikajac 2021 edt to nikt ich nie czul po 1h.

Cala moc zostawili teraz na sauvage elixir, a to ponad budzet i duza szansa ze nie podejdzie bo to sosydż dla pana araba
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Pr2speQ: weź znajomych do perfumerii i daj im powąchać różne rzeczy zanim coś im kupisz. Chyba, że już wybrali i jesteś pewien swoich typów. Jeśli nie, to albo wycieczka z nimi, albo bon. Możesz zawsze kupić trochę dekantów dla siebie i dać im powąchać, solidny argument by je zamówić i zachować później dla siebie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@zychu69: nie takie łatwe, do jednego lecę w odwiedziny, a nie będę miał bagażu rejestrowego więc perfumy wydały mi się względnie rozsądnym prezentem. Jestem świadom że można nie wstrzelić się w gust, ale dlatego szukam czegoś co jest w miarę uniwersalne.

Macie może propozycje jakieś inne? Bo to co wymieniłem po prostu wydaje mi się popularnymi wariantami, ale wiadomo że nie ma zapachów które przypasują każdemu. Dla mnie Dior pachnie w
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Pr2speQ: wszystko zależy od człowieka, mi Savauge totalnie nie podchodzi, a bardzo spodobał się Hermes. Tylko to raczej nie są uniwersalne zapachy.