Wpis z mikrobloga

@Kajtosz: Apple potrafi sprzedać ajfona 14, tzn 13, już się gubię w tych rewolucyjnych zmianach ( ͡° ͜ʖ ͡°) to ktoś inny nie potrafiłby wymyślić kampanii bez seksualnego podtekstu? a jak nie potrafi to niech nie robi wcale
  • Odpowiedz
@Khaine: Ciekawe jak wygląda analiza korzyści i ryzyka przy takim marketingu. Z jednej strony mamy całą tę "poprawność polityczną" i spory odsetek osób które mocno triggerują się przez takie podteksty, z drugiej strony śmieszków, weebów i kulturę uwu które łącząc siły też mają moc xd


Wydaje Ci się, że jest takich dużo. 95% ludzi jest normalnych, poprawne Julki z zaimkami które są gwałcone zbyt długim spojrzeniem na ulicy to bardzo głośną
  • Odpowiedz
@Wrobel_1111: Marketing jest wycelowany w konkretną grupę odbiorców (młodych) i moim zdaniem bardzo skuteczny (chociaż mi się nie podoba). Inpost wie, że nie nauczy starych dziadów używać paczkomatu więc nie robią reklam dla nich, proste
  • Odpowiedz
@Khaine: śmieszne, że wykopki dały sobie wepchnąć marketingową papkę InPost-u, a tak naprawdę ta firma to jeden wielki SCAM, najbardziej broniąca się od odpowiedzialności firma kurierską świata, wiadomo paczka może zostać uszkodzona w czasie transportu, ale firma powinna wziąć za to odpowiedzialność, a InPost zaczyna rozmowę dopiero kiedy zobaczy pismo przed sądowe... Potrafią zbywać swoich klientów przez wiele miesięcy, InPost ma nawet specjalne grupki na FB poświęcone tylko i wyłącznie tym
  • Odpowiedz
  • 6
@Khaine: Może cringe i przeruchanie mema, może złoto, ale na pewno ktoś się stara z tym marketingiem


@Wrobel_1111 a ja mam wrażenie, że społeczeństwo robi się co raz bardziej smutne i wszystko dla nich jest cringem. Nie ważne czy ktoś robi marketing, śpiewa czy tańczy na ulicy (mimo, że nie potrafi) to wszystko sprowadza się do jednego słowa - cringe. Weźcie się ogarnijcie ludzie.
  • Odpowiedz