Wpis z mikrobloga

@Poemat: tak się zastanawiam, jak ludzkość którą widziałem, bo np. w Bułgarii nie byłem, radzi sobie z wyjazdami z posesji, nigdzie czegoś takiego nie doświadczyłem, choć zabudowa jednorodzinna dominowała. Czy to Polacy, rodacy, budują domu w dołach, czy też drogi w Polsce są budowane na nasypie, jakieś pomysły?
@T1001: żartuje sobie, niwelacja terenu, przy budowie drogi, dodatkowe koszta, normalna sprawa, która tutaj za 10 lat będzie nowinką, ale to nie z powodu głupoty, mam nadzieję, heh.
Samochodziarze lubią mówić "to jak mam dziurawą szosę to mogę jechać ścieżką rowerową"? A tak naprawdę nigdy nie byli dymani tak jak są dymani rowerzyści. Pamiętam jak się narzekało na dziury, że nie budują, ale wtedy faktyczni nie było dróg. Ale zaczęli je robić i robią dobrą infrastrukturę.
A rowerzystom robia dosłownie złą infrastrukturę, #!$%@? od początku. Czy ktoś widział kiedyś nową eSkę albo jakąkolwiek drogę z takimi falami Dunaju?
@MordimerMadderdin: @nasi-lemak: To serwisówka przy S7, robi to GDDKiA i oni ogólnie mają totalnie wywalone na rowerzystów - mają obowiązek to robić wg przepisów więc robią po linii najmniejszego oporu. Ten asfalt nie jest porządnie wyrównany i nawet na "równych" odcinkach trzęsie jakby się jechało po wertepach, czuć wyraźną różnicę jak się zjedzie na ten dla aut, można spokojnie wrzucić wyższy bieg przy tym samym wysiłku. Te obniżenia na polne
Pobierz dybligliniaczek - @MordimerMadderdin: @nasi-lemak: To serwisówka przy S7, robi to GDD...
źródło: comment_1665652946dN5BezDKZyCYS7AmpcR1hc.jpg
@dybligliniaczek @Poemat: W przypadku DDRów w Warszawie budowanych przez ZDM lub we współpracy z ZDM od kilku lat nie ma się do czego przyczepić, śmiem twierdzić, że jest to najbardziej przyjazna infrastruktura w kraju, na poziomie organizacji lepszym niż większość miast europejskich - GDDKiA to zupełnie inna para kaloszy. Puchalski - obecny dyrektor ZDM zajmował się infrastrukturą rowerową u HGW i obecnie pełni też funkcję pełnomocnika rowerowego.