Wpis z mikrobloga

Mireczki!

Potrzebuję pomocy przy wyborze akumulatorowej wkrętarko-wiertarki oraz platformy dla przyszłych narzędzi akumulatorowych.

Szukam zestawu wkrętarko-wiertarki z bateriami i ładowarką, dodatkowo fajnie jakby zestaw miał skrzynię transportową. Do tej pory zawsze korzystałem z narzędzi sieciowych więc w akumulatorowych jestem absolutnie zielony.

Użycie: Drobne prace remontowe w mieszkaniu, prace na działce, trochę stolarki (skrzynki, stoły, altanki), ogólnie majsterkowanie. Nie będę tym sprzętem zarabiał.

Budżet: ~800 zł

Przeglądałem oferty Makita, DeWalt, Bosch, Metabo i kilku marek marketowych/budżetowych (Erbauer, Skil, itp.) Wstępnie zastanawiam się nad poniższymi zestawami:

1. DeWalt - Drogie pozostałe narzędzia.

2. Makita - Jedna bateria.

3. Hikoki - Brak niektórych narzędzi ogrodowych.

4. Skil - Najlepsze parametry? Po restarcie marki mało opinii.

Bardzo ważną dla mnie kwestią jest możliwość rozbudowy systemu o kolejne narzędzia bez rujnowania budżetu, w najbliższym czasie planuję zakup multitoola, podkaszarki, dmuchawy, nożyc do krzewów/trawy, itd. Nie każda platforma ma wszystkie narzędzia w systemie baterii.

Podsumowując, narzędziowe świry jeśli macie jakieś inne propozycje to byłym bardzo wdzięczny, niby robię risercz ale od ilości firm, modeli i kompatybilności aż głowa pęka. Wołam @silo1408 bo z tego co widzę to zna się na rzeczy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#majsterkowanie #diy #narzedzia #elektronarzedzia #stolarstwo #hobby
  • 41
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Naku: z tej listy to jak chcesz wysoką, drogą półkę to dewalt, a jak średnią to makita. Co do hikoki nie mam zdania, a skil to tani bosch, a tego jako użytkownik odradzam.
@Xargo1: Skil od jakiegoś czasu nie jest Bosch tylko chińskiego Chervon, który posiada Skil, Flex, Skilsaw i podobno robią ofensywę sprzętową w US i EU, z tego powodu w ogóle biorę ich pod uwagę.