Wpis z mikrobloga

@Szaa właśnie przeniosłem OC do innej firmy, bo przysłali mi ofertę na nowy rok o 200 zł droższą, ich stronie sprawdziłem ofertę to za to samo dla nowych klientów biorą 300 zł mniej czyli de facto nawet mniej niż płaciłem w zeszłym roku, ale jako aktualny klient nie mogę zamówić przez internet tylko poprosić żeby oddzwonili z ofertą i oczywiście już nie oddzwonili licząc, że zaakceptuję ich pierwotną ofertę ( ͡°
@troglodyta_erudyta: klasyka. Zawsze trzeba mówić że nie chcesz i się przenosisz. Cierpliwie. Raz w ubezpieczalni nawet sklamalem - powiedziałem że konkurencja zaproponowała mi prawie stówe mniej niż rzeczywiście zaproponowala a oni dali jeszcze 30zl mniej.

To samo z playem, #!$%@? wydzwaniają kilka razy w tyhodniu już pół roku przed końcem umowy. Mówię że mają dzwonić miesiąc przed, #!$%@? dzwonią i tak. Ze dwa razy trzeba pogadać. Pierwszy raz wysluchac ich #!$%@?
@F1A2Z3A4: Właśnie wczoraj się dowiedziałam, że osoby, które szkolę dostały na start 12 yższą pensję niż ja xD A pracodawca jeszcze oburzony, że o tym rozmawiamy, #!$%@?ć januszy.


@pianinka: No ale to przecież Ty musisz iść i się upomnieć xd Żeby ściągnąć nowego pracownika, to trzeba go czymś przekonać. Myślisz, że przy każdej przyjętej osobie będą całej firmie aktualizować wynagrodzenia, żeby zachować proporcje? Niestety, prawda jest taka, że co 3-4
To samo z playem,


@kaszelkonia: hah. Mam u nich fajne warunki bo laaata temu miałem umowę na kilka numerów z jakąs promocją że jest wtedy taniej. Numerów już dawno nie ma ale warunki na moim zostały, umowa przeszła na czas nieokreślony i od lat tak wisi. I dzwonią od paru lat, co jakiś czas z propozycją która jest gorsza lub (to ostatnio) porównywalna z tym co już mam ale za to
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@kaszelkonia: z moich doświadczeń wynika że rura aktualnemu dostawcy usługi mięknie dopiero po wplynieciu wypowiedzenia. "Straszenie", że się przeniósł nigdy nie zadziałało.

@malyalewarjat: Z moich doświadczeń oraz mi znanych osób wiem, że to działa.
U dużych operatorów masz działy utrzymania klienta i to z nimi możesz często dogadać deal lepszy niż jest dla nowych na stronie.
Trzeba jedynie wypełnić formularz online na ich stronie, że chcesz zrezygnować pod koniec obecnej