Wpis z mikrobloga

@cehaujot: Zaraz odezwą się tacy co 30letnim paździerzem jeźdżą na codzień, oczywiście w 100% sprawnym i nigdy nic im się nie zepsuło ( ͡° ͜ʖ ͡°) ale imo brać takiego staruszka na daily to głupota/masochizm. Koszty napraw, nieustanna walka z rdzą, niepewność kiedy coś się #!$%@?, szkoda czasu i hajsu. Jako hobby do dłubania i niedzielnych przejażdżek - spoko.
Zaraz odezwą się tacy co 30letnim paździerzem jeźdżą na codzień, oczywiście w 100% sprawnym i nigdy nic im się nie zepsuło ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Stashqo: Hahaha dokładnie, przerabiałem temat na sobie. Stare auta się psuja i nic z tym nie zrobisz. Dzbany tylko opowiadają, że im się nic nie psuje bo jak pada uszczelka pod głowicą albo tuleje to nie traktują tego jako awarię tylko eksploatację
@cehaujot: pewnie, że da się jeździć, ale zawsze będzie wymagało więcej uwagi niż nowsze auto, więc jako drugie, albo okazyjnie to super. Mam w domu 26, 21 i 22 letnie auta, jedno się robi, w tym czasie dwa śmigają cały czas i zmiana :D
@cehaujot: jeździć się da, do czasu aż coś się #!$%@?

Mechanicy nie chcą robić starych aut, bo z nimi zawsze są problemy. Jak już znajdziesz chętnego, to kosi jak za zboże i czekasz miesiąc na podjęcie roboty.

Z częściami też w niektórych markach jest już słabo, trzeba umieć szukać, nie tylko po vinie.

Ogólnie to zajawa dla zainteresowanych, na daily to imo 20 letnie auto to jest maks. Auto które musi
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@cehaujot: Supra, NSX czy rx-7 jakis czas temu odleciały w segment samochodów tak rzadkich i drogich, że szkoda ich tyrać jako daily. Jeśli jednak ma być jako drugie czy trzecie autko w rodzinie, to jeśli cię na nie stać, to już jak najbardziej polecam. Jeśli chodzi o części eksploatacyjne i mechaniczne naprawy to często jest nawet tanio w utrzymaniu, ale przy stłuczce, to mogą się piętrzyć problemy z dostępnością.
@cehaujot: na wekendowóz zajebiście. E32 czy W126 się już bardzo dobrze prowadzą. Stare 911tki też.
Na daily? Wydaje się, że #!$%@? pomysł. To się na pewno #!$%@?. I musisz szukać speca oraz czasem części, bo już mogło wywiać z ASO.
Daj sobie spokój mordo, szkoda czasu i życia. Jak już chcesz starego pierda do jazdy to bierz po 2005 roku żeby chociaż strefa zgniotu nie #!$%@? ci nóg w razie wypadku.
#honda nsx, #mazda rx7


@cehaujot: Wszystkie egzotyczne auta (nie że z Japonii czy USA ale takie które naturalnie u nas nie występowały) będą utrapieniem jeśli chodzi o części występujące tylko w danym modelu pomijając to że będziesz koszony na kasę aż miło. Jedynie z BMW i Mercedesem nie będziesz miał problemu z częściami - znajdziesz je bez problemu ale dalej będziesz koszony na kasę. Jeśli wybierzesz popularne auto typu: Opel Ascona,
@cehaujot: Jeśli o mercedesy chodzi, to nie widzę żadnego problemu z naprawami czy częściami (silniki diesla, benzyny nie miałem). Jeździłem wiele lat i nigdy nie było problemów. Auta nadal dzisiaj dają radę.
Jedyny problem to korozja - jak masz siłę z tym walczyć albo masz dobry egzemplarz, nie widzę problemów. Bardzo wdzięczne i tanie auta w utrzymaniu. Choć czasem pojawiają sie jakieś bolączki wiekowe, ale to są tak proste samochody, że