Wpis z mikrobloga

@marcinpodlas8: silnik w pytkę, skrzynia ok, są czasami problemy z wysprzęglikiem (wpadający pedał sprzęgła) i warto sprawdzić czy nie ma wycieków przy półośkach i wody w bagażniku/przy kole zapasowym (trafiają się słabe uszczelnienia przy antenie i cieknie). Przy lepszym wyposażeniu mogą być problemy z ekranem multi/navi (pękające taśmy). Ogólnie fajne auto (szczególnie jeśli to końcówka 2016, więc modelowo 2017 z poprawkami) i dobrze się nim jeździ
@ThePPicasso: @tony_rogalik: mam 2 takie opelki na oku. Jeden za 58k mega mi się podobał bo na czarnych alusach ale sprawdziłem mu vin w autobazie i 3 razy bity był ( ͡° ͜ʖ ͡°). Drugi z 2017 za 45k ale najechane ma aż 186k. Jaka jest żywotność tych silników. Opłaca się brać autko za taki hajs z takim przebiegiem? Do ilu to pojeździ? 300k? 400k?
@marcinpodlas8: mam takie z 200k nalotu, z wad to jak ktoś wcześniej wspomniał to wieczne problemy ze sprzęgłem - nie wiem o co chodzi, może układ jest źle zaprojektowany, wymieniłem wysprzęglik u siebie i czasem dalej jak się nagrzeje pedał sprzęgła potrafi nie odbić, więc trzeba szybko nogą podepchnąć, automaty bezawaryjne raczej, w 2016 był problem z LSPI i pękały tłoki, musisz zweryfikować, na forum ktoś pisał że tylko do któregoś