Wpis z mikrobloga

@sas1906: a czemu kolej nie współpracuje z policją? Na wielu przejazdach są teraz kamery, tablice rejestracyjne powinno dać się odczytać. Mandaty są teraz dużo surowsze. Recydywiści po miesiącu jezdzenia do pracy dostaliby pliczek 20 mandatow do skrzynki na listy to by ich odwiezli nogami do przodu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
wszyscy wszystko w dupie, dwie furki i rowerzystka też przejechały już po odpaleniu sygnałów.


@kuraku: dobrze, że jest nagranie, że szlabany były, sygnał świetlny był itd

a jakby ich pociąg #!$%@?ł to jeden problem mniej, szkoda tylko maszynisty bo to trauma dla nich

jak będą pociągi sterowane komputerowo to każdy kretyn który będzie ginął na torach będzie to robił z własnej winy
@Gorion103 A czemu nie? Jest to zależne od przepisów ustawy: usytuowanie przejazdu, iloczyn ruchu etc. Tutaj jest to przejazd w stacji, którego zamknięcie umożliwia dyżurnemu ułożenie drogi przebiegu, czyli umożliwienie pociągowy ruszenie.
@sas1906: idealnie, jeszcze powinien tej drugiej (czyli raczej pierwszej, co też przejechała na czerwonym i przy opadających szlabanach) drugim szlabanem na wyjeździe - w ten pusty łep przydzwonić. Nawet się zatrzymała po to, ale jakoś nie pykło ;)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@sas1906: Nic dziwnego ze ludzie chcą przejechać przed zamknięciem skoro ci debile zamykają te szlabany kiedy pociąg jest kilka kilometrów dalej i trzeba czekać 10 minut

@przeczki: Debile to przyspieszają zamiast hamować jak widzą światła przed zamknięciem się szlabanów.
Gdyby zamykali szlaban minutę przed przejazdem to właśnie takie dzbany jak na tym filmiku zostały by zmiecione z planszy.
Pociąg nie zatrzyma się w kilka sekund stąd trzeba być pewnym, że