Wpis z mikrobloga

@atrophy: silniki są tak konstruowane żeby nie trzęsły podczas jazdy, na postoju tylko poduszki silnika mogą wytłumić jego drgania. Jeśli drga za mocno pojechałbym do kogoś kto zdiagnozuje czy wibracje nie są za mocne i jeśli nie są to wymieniłbym poduszki.
Podejrzewam poduszki, ale na necie straszą dwumasą? Co myślicie?


@atrophy: jedź do ASO niech Ci poduszki sprawdzą, dostaniesz diagnozę i numery części. Dużo raczej nie zapłacisz a będzie wiedział.
@atrophy: jak by tak były poduszki to raczej pytał byś się o stuki . Brak amrtozyacji powoduję stuk gdy silnik się porusza . Wibracja na całą budę to dwumasa raczej . Aczkolwiek mogę się mylić i każdy przypadek jest inny .
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@atrophy: z moich obserwacji - w benzynie zużyte proste poduszki gumowe powodowaly drżenie dźwigni zmiany biegów oraz szarpanie, "kopanie" przy zmianie biegów; u mnie w dieslu z poduszkami z gumowo-hydraulicznymi (czy jak one się nazywają, mają dodatkowy tłumik hydrauliczny) nie ma jeszcze zbytniego kopania, ale przenosi się dużo wibracji. Otwórz maskę i "pogazuj" silnikiem, może zobaczysz ponadnormatywne ruchy, podobnie spróbuj lekko ruszać z otwartą maska a ktoś niech spojrzy na silnik