@Norskee: to jeszcze git, najgorsze są wyimaginowane księgowe - tj. Pan Janusz przekazał fakturę do księgowej i nie wie czemu nie została opłacona, ale on to zweryfikuje i da znać ( ͡°͜ʖ͡°) I tak weryfikuje każdego miesiąca i kredytuje sobie usługę xD
@justlogin: Z Play mi nie wysyłali faktur i musiałem się co miesiąc dopraszać by realizować płatności, aż się wpieniłem. Nie przysłali mi rachunku ale upomnienie z odsetkami to im odpisałem że faktury po terminie nie będą opłacane bo kwota na ten cel miała ważność do 25 każdego miesiąca wedle umowy i sytuacja jest traktowana jako odstąpienie od należności z ich strony ¯\_(ツ)_/¯ z dopiskiem " Bo taki mam regulamin w domu
@justlogin: Zależy od klienta. Nowym 2-3 dni po terminie. Starym to również zależy od przypadku xD
Mam takich którym nawet 2-3 tygodnie po nie przypominam bo współpracujemy xx lat i nie ma w tym ryzyka i tak. Są też tacy do których się odezwę po kilku dniach, bo wiem z relacji iluś osób, że przepływ dokumentów tam generalnie nie należy do najlepszych więc odezwę się, faktura trafi gdzie powinna i zazwyczaj
dzień w dzień, miesiąc w miesiąc to samo - dezorginacja czasu w zespole bo trzeba żonglować godzinami
#firma
Kiedy wysyłasz przypomnienie klientowi o fakturze
Nie przysłali mi rachunku ale upomnienie z odsetkami to im odpisałem że faktury po terminie nie będą opłacane bo kwota na ten cel miała ważność do 25 każdego miesiąca wedle umowy i sytuacja jest traktowana jako odstąpienie od należności z ich strony ¯\_(ツ)_/¯ z dopiskiem " Bo taki mam regulamin w domu
Nowym 2-3 dni po terminie.
Starym to również zależy od przypadku xD
Mam takich którym nawet 2-3 tygodnie po nie przypominam bo współpracujemy xx lat i nie ma w tym ryzyka i tak.
Są też tacy do których się odezwę po kilku dniach, bo wiem z relacji iluś osób, że przepływ dokumentów tam generalnie nie należy do najlepszych więc odezwę się, faktura trafi gdzie powinna i zazwyczaj