Wpis z mikrobloga

po jakim czasie wysyłasz klientowi informacje o przypomnienie płatności za fakturę?

dzień w dzień, miesiąc w miesiąc to samo - dezorginacja czasu w zespole bo trzeba żonglować godzinami

#firma
Pobierz
źródło: comment_1655552332xn2OijqS2NEuQWrfFo4S9y.jpg

Kiedy wysyłasz przypomnienie klientowi o fakturze

  • Kiedy zbliża się termin płatności 21.1% (4)
  • Kilka dni po terminie 47.4% (9)
  • Tydzień po terminie 15.8% (3)
  • Dwa tygodnie po terminie 15.8% (3)

Oddanych głosów: 19

  • 5
@Norskee: to jeszcze git, najgorsze są wyimaginowane księgowe - tj. Pan Janusz przekazał fakturę do księgowej i nie wie czemu nie została opłacona, ale on to zweryfikuje i da znać ( ͡° ͜ʖ ͡°) I tak weryfikuje każdego miesiąca i kredytuje sobie usługę xD
@justlogin: Z Play mi nie wysyłali faktur i musiałem się co miesiąc dopraszać by realizować płatności, aż się wpieniłem.
Nie przysłali mi rachunku ale upomnienie z odsetkami to im odpisałem że faktury po terminie nie będą opłacane bo kwota na ten cel miała ważność do 25 każdego miesiąca wedle umowy i sytuacja jest traktowana jako odstąpienie od należności z ich strony ¯\_(ツ)_/¯ z dopiskiem " Bo taki mam regulamin w domu
@justlogin: Zależy od klienta.
Nowym 2-3 dni po terminie.
Starym to również zależy od przypadku xD

Mam takich którym nawet 2-3 tygodnie po nie przypominam bo współpracujemy xx lat i nie ma w tym ryzyka i tak.
Są też tacy do których się odezwę po kilku dniach, bo wiem z relacji iluś osób, że przepływ dokumentów tam generalnie nie należy do najlepszych więc odezwę się, faktura trafi gdzie powinna i zazwyczaj