Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 12
Przecież działanie tego upośledzonego systemu sterowania ruchem to jest jakaś porażka. Dworzec główny od aquaparku, 6 rano i w kolejce ze 20 samochodów. Gliniana zarówno z lewej jak i z prawej pusta. Co robi ITS? A no 2 minutowe światło czerwone z przerwami na 7 sekundowe zielone. Nic dziwnego, że kiedy ten system nie działa ruch w mieście jest płynniejszy
#wroclaw
  • 12
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@httpseverywhere: ale tak jest zawsze co di zasady. Że światła przeszkadzają.
Ale za to jest bezpieczniej.
Dzięki czemu jest mniej wypadków.
I miasto nie jest zablokowane.

Myślę że w skali roku to jedna cholera czy są światła czy nie ma
@httpseverywhere: w wielu miejscach tworza sie korki, bo ITS puszczajac uprzywilejowany pojazd, nie resetuje cyklu, tylko skraca jedna skladowa.
I moze szlo by z tym zyc, wiadomo na jednej nitce troche wiekszy korek, ale powinien sie rozladowac, GDYBY przyjazd kolejnego tramwaju nie wzbudzal od nowa calej akcji.
Wiec jak masz 3 tramwaje jadace praktycznie jeden za drugim (co w tym #!$%@? miejsce jest norma), to zakorkuje permanentnie skrzyzowanie i #!$%@?.

Ale
, bo ITS puszczajac uprzywilejowany pojazd, nie resetuje cyklu,


@PurpleHaze: nie no pewnie. Lepiej, żeby resetował. Raz już tak stałem, że mi 3 razy tramwaje zresetowały cykl zaraz przed ruszeniem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@httpseverywhere: niestety. W tym mieście musisz #!$%@?ć 80+, żeby zdążyć na kolejne światła, bo przy przepisowej jeździe na każdych staniesz na czerwonym ¯\_(ツ)_/¯
nie no pewnie. Lepiej, żeby resetował. Raz już tak stałem, że mi 3 razy tramwaje zresetowały cykl zaraz przed ruszeniem ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Ogau: no o tym pisze w dalszej czesci mojego komentarza. Cykl powinien byc resetowany, bo jesli nie bedzie, to jesli masz na jakiejs nitce 30sek zielonego i tramwaj zabiera dla siebie z tego 20 sek, to strzelam ze przepustowosc leci na leb o
tak mialbys po przejezdzie tramwaju, pelny cykl dla tej zablokowanej nitki


@PurpleHaze: chyba inaczej rozumiemy reset cyklu. Na moim ulubionym skrzyżowaniu reset oznacza, że co tramwaj cykl zaczyna się od tego samego miejsca. Nieważne kto teraz jedzie, po tramwaju pojadą zawsze ci, co są na głównej, a pozostałe ulice stoją ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@PurpleHaze @Ogau @httpseverywhere Z ITSem jest ten problem, że u nas nie jest inteligentny. Dane z kamer niewiele dla niego znaczą. Pomagają w określeniu natężenia ruchu.

Druga kwestia jest taka, że o ile na paru skrzyżowaniach tak jak tu wspomniana Gliniana odwala straszny dramat tak generalnie pomógł w tym mieście w kwestii ruchu. Natomiast mógłby pomoc znacznie bardziej tylko jak zwykle obecnie ani do końca nie jest pod tramwaje ani pod samochody.
@httpseverywhere przypomniała mi się taka historia - kiedyś jak było Tesco na Bielanach musiałem szybko wstąpić i kupić parę pierdół o godzinie 7 rano. Podjeżdżam do świateł (skrzyżowanie wyjazdu z Tesco z Czekoladową, tu od strony ronda) i czekam. Pierwszy cykl - cały czas czerwone, drugi - nadal czerwone, trzeci - czerwone, myślę sobie, no co jest #!$%@?, nawet specjalnie cofnalem, żeby kamera mnie uchwyciła, czwarty... Za piątym przejechałem na czerwonym, bo
@httpseverywhere: Pewnie sam Jaca przed pacą sobie klika, żeby dowalić zmotoryzowanym.
Trzeba iść pieszo i się cieszyć łączkami. #!$%@? z tego, że masz 10km do pracy i gówniane MPK. Czego nie rozumiesz?